Ik kan de dynamische code voor mijn bestelling niet vinden, ik kan de tijd niet instellen wanneer ik het pakket zal verzenden ??
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi @Gergo Varadi
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Het gaat hier duidelijk over de aanvraag van een abonnement met toestel, neem ik aan? Alles over verzendingen kan je op deze pagina terug vinden: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml#status
Heb je daar niets aan, bel dan vanaf morgen 08:00 uur naar de klantenservice van Vodafone (0800-0560).
Hoi @Gergo Varadi
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Het gaat hier duidelijk over de aanvraag van een abonnement met toestel, neem ik aan? Alles over verzendingen kan je op deze pagina terug vinden: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml#status
Heb je daar niets aan, bel dan vanaf morgen 08:00 uur naar de klantenservice van Vodafone (0800-0560).
Heb je inmiddels gebeld met mijn collega's en hebben zij je het bestelnummer doorgegeven? Mocht dat niet het geval zijn @Gergo Varadi, vul even de gegevens aan in je profiel en ik hoor graag wanneer de bestelling is geplaatst. Dan controleer ik voor je of ik iets kan achterhalen.
Heb je inmiddels het bestelnummer kunnen achterhalen @Gergo Varadi
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.