Gergo Varadi

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik kan de dynamische code voor mijn bestelling niet vinden, ik kan de tijd niet instellen wanneer ik het pakket zal verzenden ??

Ik kan de dynamische code voor mijn bestelling niet vinden, ik kan de tijd niet instellen wanneer ik het pakket zal verzenden ??

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Gergo Varadi 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het gaat hier duidelijk over de aanvraag van een abonnement met toestel, neem ik aan? Alles over verzendingen kan je op deze pagina terug vinden: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml#status

Heb je daar niets aan, bel dan vanaf morgen 08:00 uur naar de klantenservice van Vodafone (0800-0560). 

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Gergo Varadi 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Het gaat hier duidelijk over de aanvraag van een abonnement met toestel, neem ik aan? Alles over verzendingen kan je op deze pagina terug vinden: https://www.vodafone.nl/support/bestelling-en-nummerbehoud/bestelling.shtml#status

Heb je daar niets aan, bel dan vanaf morgen 08:00 uur naar de klantenservice van Vodafone (0800-0560). 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels gebeld met mijn collega's en hebben zij je het bestelnummer doorgegeven? Mocht dat niet het geval zijn @Gergo Varadi, vul even de gegevens aan in je profiel en ik hoor graag wanneer de bestelling is geplaatst. Dan controleer ik voor je of ik iets kan achterhalen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je inmiddels het bestelnummer kunnen achterhalen @Gergo Varadi 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic