Hallo Dilara_E
Indien het een vergissing is dat jij €40,00 aan buiten-de-bundel-datakosten gemaakt zou hebben. Dan zal dat blijken uit je volgende factuur-specificatie. Die kun je ergens in Januari 2014 inzien en raadplegen via de website van Vodafone. En vervolgens inloggen bij My Vodafone. Daarna naar het Rekening-overzicht en de meest recente factuur van xx Januari 2014 downloaden.
Op die uitgebreide factuur-specificatie in pdf-formaat is dan precies te zien welke data-sessies jouw smartphone met het 3G-Netwerk van Vodafone heeft gehad. En welke data-sessies binnen jouw maandelijkse data-bundel zijn geweest (aangegeven met een letter T, achter de data-sessie).
En welke data-sessies buiten jouw maandelijkse data-bundel zijn geweest.
Hierachter staat geen letter aangegeven.
En die data-sessies (buiten jouw data-tegoed) kosten jou circa €0,10 per MegaByte !!!
Bijvoorbeeld: 400 MegaByte-buiten-de-bundel kost dan €40,00
Afwachten dus, tot de nieuwe factuur beschikbaar komt via My Vodafone.
Over het algemeen is de data-registratie van Vodafone correct. En heel gespecificeerd op de factuur weergegeven. Discussie is daarna niet meer mogelijk.
Ik raad je aan om tot het einde van je maandelijkse data-bundel (data-tegoed)
GEEN mobiele data meer te verbruiken via het 3G-netwerk van Vodafone. Anders krijg je een
nog hogere factuur. En verder raad ik je aan alle adviezen op te volgen die de Moderators van Vodafone en ik-zelf hebben gegeven in het succesvolle topic om je data-verbruik te beperken.
Weblink naar dat topic met expert-adviezen om je smartphone af te sluiten voor onbewust en ongewenst en ongevraagd mobiel data-verbruik:
http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Red-Abonnementen/Dataverbruik-tips-amp-tricks-om-binnen-je-bund... Succes !
Netwerker