mamagyver

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb verlengd (of ben zojuist klant geworden), en nu?

Ik heb half mei overstap van Hi naar vodafone aangevraagd. Via een chat met ene Jacques leek dit allemaal in kannen en kruiken.
Op 15 juni zou ik overgezet worden. Maar nee, ik kreeg kort daarvoor de melding via sms dat mijn nummerbehoud was afgewezen. Foutje van vodafone: niet vermeld dat ik akkoord was met afkoopsom bij Hi. Dus opnieuw aangevraagd en jawel, donderdag11 juni een sms dat ik de 17de over zou gaan. Maar op de 16de had ik nog altijd geen simkaart van Vodafone ontvangen. Die dus maar even in een winkel gehaald eind dinsdag ochtend. Inmiddels was ik bij Hi afgesloten en dus onbereikbaar.
De hele dag ben ik aan het bellen, chatten, mailen geweest en van het kastje naar de muur gestuurd. De ene zei dat ik alleen nog maar de sim hoefde te activeren, de ander zei dat ik nog helemaal niet in het "systeem" voorkom. Dat mijn nummer nog gewoon bij Hi zit. Je wordt er helemaal gek van. Eindeloos in de wacht gestaan met afgrijselijke muziek, terug gegooid in het hoofdmenu omdat het te lang duurde, en dus weer het hele verhaal aan medewerker 20 uitleggen, etc.
Inmiddels ben ik 48 uur uit de lucht en bel mail en chat me nog steeds een slag in de rondte.
Jamie, Cynthia, Marie-Cecile, Wouter, Paul, etc etc etc etc.
Er is een "case" aangemaakt, de distribiteur dyna-nog-wat krijgt de schuld, de technische dienst is er mee bezig, ik zou teruggebeld worden (wat niet gebeurt), ik sta inmiddels alweer 14 minuten in de wacht, het gaat maar door, en nog altijd is mijn abonnement niet geactiveerd.
SLUIT MIJ NOU TOCH EINDELIJK EENS AAN!!!!!!!!
1 Reactie 1
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
mamagyver , wanneer er een case is gemaakt is het helaas een kwestie van geduld hebben. Andere gebruikers kunnen je hier niet verder mee helpen via het Forum, zie ook de regels. Daarnaast zie ik dat je hetzelfde bericht in verschillende topics hebt geplaatst. Ook dat is niet de bedoeling van het Forum. Ik zal je bericht daarom verplaatsen en sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic