Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes

Ik heb een nieuwe prepaid simkaart, wat nu?

http://voda.fo/ne/zze4f


Je bent de trotse nieuwe eigenaar van je nieuwe Vodafone prepaid simkaart, maar wat nu? Hoe je hier op meest voordelige manier gebruik maakt vind je uiteraard op onze website. Hieronder geven we graag nog wat extra uitleg.



Alles wat je wilt weten over opwaarderen en je tegoed
topic.

Welke tarieven kan ik kiezen?
Vodafone YOU
Met YOU kies je de bundel of YOU maandbundel die het beste bij je past. Elke maand kun je bundels aansluiten die 30 dagen geldig zijn. Voor het einde van de maand door je bundel heen? Dan krijg je gratis extra MB’s om nog even door te kunnen appen. Daarnaast kun je je maandbundel nog aanvullen met diverse BloX. Bel je veel naar het buitenland, kies dan voor de Voordeel naar Buitenland BloX. Zo kun je jouw prepaid helemaal naar eigen wens samenstellen.

Maak je geen gebruik van een maandbundel dan betaal je het standaardtarief voor bellen, smsen en internet.

Prepaid+ (wordt niet meer aangeboden voor nieuwe klanten)
Bij Prepaid+ krijg je bij elke opwaardering gratis bonus MB's, belminuten of sms'jes. Deze bonus is geldig tot de volgende opwaardering of vervalt automatisch. Bij een opwaardering van € 10,00 is dit na 15 dagen en bij een opwaardering van € 20,00 is dit na 30 dagen.

Het tegoed dat je nog over hebt kun je gebruiken om je pakket verder samen te stellen. Hiermee kun je bijvoorbeeld een BloX aanzetten om goedkoper te bellen, smsen of internetten.

Maak je geen gebruik van een BloX dan betaal je het standaardtarief voor bellen, smsen en internet.

Kan ik gebruik maken van internet?
Internet Dagtarief
Als je geen gebruik maakt van een maandbundel of een BloX is het Internet Dagtarief standaard actief. Je krijgt dan per dag 100 MB internet voor slechts € 1,00. Je kunt dit alleen stopzetten door het mobiele internet op je telefoon geheel te blokkeren.

Als je geen gebruik wilt maken van het Internet Dagtarief dan kun je ook een BloX aanzetten voor extra internet.
1 Reactie 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic