jvdrunen

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik ben nauwelijks verstaanbaar sinds een paar dagen, op een bepaalde plek

Ik woon in Oirschot. Postcode 5688RC.
Sinds 3 dagen of zo is het zo dat als ik mensen aan de lijn heb en ik ben op die plek, ze mijn nauwelijk kunnen verstaan. Ik zelf hoor hen wel goed. Ik dacht eerst dat het aan mijn telefoon lag, maar ik ben er achter gekomen dat het wel goed gaat als ik bijvoorbeeld verder dan 1 kilometer van mijn huis ben.
Ik vind het een heel gek probleem. Ook omdat het sinds kort is.
Kan iemand aangeven wat ik het beste kan doen nu, omdat dit niet werkbaar is zo ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Hoi jvdrunen,

Jeetje, wat vervelend dat je zo'n slecht bereik hebt. Zou je eens de stappen op deze pagina willen volgen: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/ik-kan-niet-bellen-of-internetten.shtml. Aan het einde krijg je de mogelijkheid om hiervan een melding te maken bij onze technische afdeling. Zij gaan dan onderzoeken aan de hand van jouw voorbeelden en informatie wat er precies aan de hand is in Oirschot.
Tip: Hoe meer mensen dit probleem aankaarten, hoe sneller het opgepakt wordt!

Bekijk in context

5 Reacties 5
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 443Likes
Hoi jvdrunen,

Jeetje, wat vervelend dat je zo'n slecht bereik hebt. Zou je eens de stappen op deze pagina willen volgen: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/ik-kan-niet-bellen-of-internetten.shtml. Aan het einde krijg je de mogelijkheid om hiervan een melding te maken bij onze technische afdeling. Zij gaan dan onderzoeken aan de hand van jouw voorbeelden en informatie wat er precies aan de hand is in Oirschot.
Tip: Hoe meer mensen dit probleem aankaarten, hoe sneller het opgepakt wordt!
jvdrunen
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone gaf aan dat ik een nieuwe sim-kaart zou kunnen proberen.
Wat ik gedaan heb is mijn huidige sim-kaart eruit gehaald en opnieuw geplaatst.
Toen was het probleem opgelost.
Wat ik vreemd vind is dat een sim-kaart dus zo kan worden geplaatst dat ie het wel doet, maar soms niet!
Maar ik ben blij dat het is opgelost.

Anonymous
Niet van toepassing
Goed om te lezen dat het opgelost is jvdrunen
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic