Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,211Oplossingen
  • 25.1KDiscussies
  • 71.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

slechte reparatie service Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb onlangs mijn xperia z ter reparatie aangeboden aan het servicecentre van Vodafone. Netjes een afspraak gemaakt voor afhaling en vervangende toestel service. Ik kreeg bij de aanmelding al mee da...

Ouderlijk toezicht Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Binnenkort krijgt mijn dochter van 10 haar 1e telefoon. In het gebruik hiervan gaan wij haar zo goed mogelijk adviseren. Daarnaast zou ik graag een app installeren waarmee ik kan controleren wa...

jvw door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Alles in 1 op reis XL Alleen-lezen Onopgelost

Kan deze functie niet activeren op mijn prepaidkaart. Krijg de melding dat dit niet beschikbaar is.Heb hiervoor die kaart wel aangekocht. En info verkregen in Vodafone verkooppunt te Terneuzen.Alles i...

Geerico door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

6 maanden Netflix cadeau Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/y6nc9Update 06-07-2015:Indien je een e-mail hebt ontvangen waar in staat dat je Netflix-abonnement is opgezegd vanwege een betalingsprobleem kun je dit topic raadplegen. Update 5-6-2...

Astrid door Oud Vodafone Moderator
  • 1746 Topics
  • 107 Oplossingen
  • 137 Likes

Verwijderen Apple-ID van leentoestel Alleen-lezen Onopgelost

Vodafone ze zijn hier net mijn telefoon op komen halen voor reparatie en ik heb een leentoestel gekregen maar ik kan hem niet activeren omdat hij nog gekoppeld is aan iemand anders zijn apple ID?

pennings door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe simkaart bij bestaand abonnement Alleen-lezen Opgelost

Goedemorgen, ik heb een nieuwe I-phone besteld bij een bestaand abonnement. Mijn oude simkaart past hier gewoon in, maar ik heb toch een nieuwe simkaart ontvangen. Wat doe ik hiermee?

Appel door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iPhone 4S WIFI kan niet worden ingeschakeld Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een iPhone 4S met IOS 7.1Sinds de update kan ik WIFI niet meer inschakelen, en als dat toevallig wel lukt, kan hij geen WIFI netwerken vinden. Weet iemand een oplossing?

4G iphone Alleen-lezen Onopgelost

Halo,Ik heb een iphone 5 en heb er een blox 4G voor 2,50 pm bij genomen. Nu staat er wel een knop waarmee ik 4G kan aanzetten, maar hij blijft op 3G linksbovenin min scherm. Heel soms doet die even 4G...

Sherry500 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

[iPhone 4S] Wi-Fi problemen Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb 2iphone 4s -en allebei na de update werkt de Wifi niet meer kan het niet meer aan of uitschuiven...Heb van alles geprobeerd van dfumodus tot helemaal herstellen;-€Vind het slordig van Vodafone ...

Wouterst door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Iphone 5 kan sim kaart niet vinden Alleen-lezen Onopgelost

Mijn eigen iphone was naar de maker gestuurd, daar hadden ze mijn telefoon omgeruild voor een ander. Toen ik thuis mijn sim kaart in de telefoon stopte kon de nieuwe iphone mijn sim kaar niet vinden, ...

[iPad] Registreren prepaid internet Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Ik heb net mijn nieuwe micro sim in de iPadngestopt en wil nu registreren voor de 12,50 euro extra tegoed en op waarderen. Wil me aanmelden zoals gevraagd en krijg dan de mededeling dat ik een ...

Koniade door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Probleem:Iphone 5S gaat direct naar voicemail Alleen-lezen Opgelost

Ik heb ineens problemen met iphone 5S. Terwijl ik gewoon bereik heb gaat de telefoon direct naar voicemail. Erg vervelend want zo ben ik niet bereikbaar. Ik kan nergens een instelling vinden die dit v...

FrankH door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verbeteren Touch ID iPhone 5s Alleen-lezen Onopgelost

Vandaag heb ik een hele goede tip gelezen hoe je de Touch ID van de iPhone 5s kunt verbeteren. Mijn eigen ervaring is dat het in 80% van de gevallen goed werkt en dat viel me eigenlijk een beetje tege...

robertwebbe door Gedreven Raadgever
  • 449 Topics
  • 38 Oplossingen
  • 167 Likes

[iPhone 4] Instellingen Alleen-lezen Opgelost

Hi all, Ik zie dat er nog geen FAQ of Q&A is. Laat ik zelf een duit in het zakje doen  EDIT1: een FAQ of Q&A kun je het niet noemen. Maar feel informed. Snelstart Pagina iPhone 4 Helaas kun je niet v...

DroidGuru door Gedreven Raadgever
  • 403 Topics
  • 23 Oplossingen
  • 44 Likes

Contacten overzetten naar Samsung S4 Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen,Sinds vorige week in het bezit van de Samsung S4.Contacten, van mijn S2, overgezet op mijn simkaart en daarna update gemaakt met de app vodafone/contacten. Met de pincode zijn deze contact...

Onbekend of anoniem? Wat is het verschil? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo forumlezers, Ik wordt al vanaf eind augustus door iemand lastig gevallen. Nu krijg ik op mijn iPhone die ik net naar IOS 7 heb geupdate de melding "onbekende beller". Voor de update stond daar: ...

Jala door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

iOS 7 informatie Alleen-lezen Onopgelost

Hi all, De nieuwe iOS 7 update van Apple is gelanceerd.Los van het compleet nieuw ontwerp - gewaagde interface - is het hierdoor ook mogelijk om het Vodafone 4G netwerk te gebruiken. Voordat je de upd...

Serkan B door Oud Vodafone Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 731 Likes

Iphone 5 en 4g Alleen-lezen Onopgelost

Ik will graag weten of het 4g netwerk van Vodafone de iPhone 5 per direct ondersteunt.

bcandido door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

[iPhone 3S] pdp identiteit niet geaccepteerd? Alleen-lezen Onopgelost

Ik zit ook in het buitenland. Heb de "alles op reis" bundel geactiveerd. Kreeg de melding da de datalimiet uitgeschakeld is. Eerste dag werkte het prima. Heb goed in de aten gehouden dat ik net over d...

Raaf door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen