Sharon en
Steven - en de oplossing is.. totaal onzin!
"Beste meneer Blake,We zijn aan de slag gegaan met je klacht met registratienummer 8792091. De ontvangst op jouw postcode is inderdaad niet optimaal en helaas kunnen we hier op de korte termijn niets aan veranderen.Wat nu?We vinden de situatie echt heel vervelend en willen je daarom de mogelijkheid geven om zonder opzegtermijn je abonnement op te zeggen en je nummer en telefoon mee te nemen naar een andere provider.Belangrijk om te wetenJe contract is per 17 oktober 2018 afgelopen. Hierdoor kun je kosteloos het abonnement opzeggen.Nummerbehoud Geef bij je nieuwe provider aan dat je per direct overstapt en dat je het nummer wilt houden. Dit duurt meestal zo’n 5 tot 10 werkdagen. Vanaf nu heb je 90 dagen om de overstap te regelen.Geen nummerbehoudAls je je nummer niet wilt meenemen geef dat dan aan in een reply-mail, zodat wij het nummer op de gewenste datum kunnen annuleren.Let op: telefonisch zijn wij niet bereikbaar. Reageer daarom binnen 7 dagen op deze mail, dit kun je doen door middel van een replymail. Na deze termijn zal het aanbod geldig blijven, zolang het huidige contract ongewijzigd blijft."So, best i write this in my native language. Absolutely pathetic response to the issue. Vodafone claims FULL 4G+ coverage for this area; but clearly it is a blatant lie. I demand that they stop lying to and misleading the public, immediately publish a corrected map showing the actual coverage and not some made up theoretical nonsense.
Vodafone can do nothing to address this in the short term? Again, lies. This problem has been around for almost a full year, proving Vodafone has no intention of fixing it in the long term either. The largest city in The Netherlands has no 4G coverage in the largest developing area?
I can do this at no cost! What a sweet offer! (sarcasm) - I can do this at no cost irrespective, as my previous contract expired. I actually changed my contract but did not buy a new phone from Vodafone, so this is wrong too. Oh dear, I have to do this within 90 days from today, or what? Lose out on the sweet offer of compensating me for poor service, no coverage and all the hassles of finding a new provider, new CATV provider, etc. Vodafone can take this offer and go [insert profanity here] themselves!
To all considering Vodafone - don't buy their lies, their network coverage is a fallacy and the customer service is non existent. Caveat Emptor - definitely applies here