Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

  • 1,286Oplossingen
  • 1,741Discussies
  • 81.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Losse toestelprijs Alleen-lezen Opgelost

Beste,Wat is de kostprijs van "Huawei Mate 20 Lite zwart" en "Huawei P Smart 2019 Dual Sim zwart" zonder abonnement? Ik werk met prepaid en wens dat zo te behouden. Ik heb dus enkel een nieuwe telefoo...

Galaxy buds claimen Alleen-lezen Opgelost

Ik had een vraagje over het claimen van de Galaxy Buds, Ik heb namelijk alle gegevens ingevoerd en zou een bevestiging mail van Samsung krijgen, maar heb nog niks gekregen (staat ook niet in spambox e...

4G-bereik Alleen-lezen Onopgelost

Hallo medewerker,Ik woon in het dorp Boven-Leeuwen. In de populierenstraat om precies te zijn. Nu zeggen jullie dat er buiten mijn huis 4G moet zijn. Dit is echter niet het geval. Zodra ik bij mij thu...

simkaart Alleen-lezen Opgelost

Ik heb net een duo simkaart gekocht en meer dan een 1/2 uur geleden geactiveerdNu heb ik geen service meer op mijn oude en nieuwe mobiel en kan niet beleen gebeld wordenordernummer nieuwe sim *verwijd...

Ontbrekende data Alleen-lezen Opgelost

Ik heb in november mijn abonnement verlengt, Red Essential. Er is mij toegezegd dat ik bij ingang van het nieuwe abonnement (mrt) geen 3 maar 8 GB zal ontvangen.Er is niet gesproken over een Ziggo abo...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen