Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,259Oplossingen
  • 1,693Discussies
  • 77.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Fraude / phishing mail terwijl ik geen klant ben van Vodafone. Alleen-lezen Onopgelost

Misschien al bekend of dubbel, maar....Zojuist onderstaande mail ontvangen. Nou zit ik niet bij Vodafone, dus uiteraard nergens op geklikt. Wel even de links handmatig ingevoerd in URL balk en als ver...

Rubenwi door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Phising sms ontvangen Alleen-lezen Opgelost

Ik had geen idee hoe ik hwt moest melden dus dan maar zo

Daanrio door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wanneer gaat mijn abonnement in? Alleen-lezen Opgelost

Een goedendag, Ik heb net mijn nieuwe mobiel binnen gekregen en heb een abonnement hierbij aangevraagd. Hiervoor had ik een prepaid en ben dus overgestapt naar een abonnement van 11 euro per maand en ...

Melding van rekening Alleen-lezen Opgelost

Goedendag,Heden vond ik onderstaande e-mail in mijn mailbox.Volgens mij is dit een phishing e-mail omdat het bedrag in de rekening NIET klopt. ook de link ging niet naar de vodafone website.Met vriend...

Instellingen MyVodafone aanpassen Alleen-lezen Opgelost

Is er een mogelijkheid dat je alle berichten over Ziggo uit My Vodafone kan weren? Ik heb Ziggo (UPC) gehad en ben daar zeer ontevreden weg gegaan. Pas na 2 jaar heb ik Ziggo zover gekregen dat ze nie...

Bigoak door Gedreven Meedenker
  • 20 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 2 Likes

Asus ROG phone los te bestellen? Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik zie dat ik bij Vodafone de Asus ROG phone kan aanschaffen in combinatie met abonnement.Mijn vraag is: kan ik hem ook los kopen en kan iemand mij de stappen uitleggen hoe dit te doen?Ik kan na...

Quack1991 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

PDP-identiteit Alleen-lezen Onopgelost

Sinds drie weken in het buitenland (buiten EU), geen problemen met mobiel internet op iphone 6. Sinds gisteren geen toegang meer met de melding: “mobiele datanetwerk activeren niet mogelijk. PDP-ident...

Ik kan niet gebeld worden. Alleen-lezen Onopgelost

Ik ken niet gebeld worden. Inmiddels nu 3 weken en alle gegevens lijken goed te staan aldus Vodafone. Ook een nieuwe simkaart heeft niet geholpen.Mijn geduld is op.

Overstappen naar een duurder abonnement. Verschil 1 euro. Alleen-lezen Opgelost

ik moet een euro meer betalen per maand bij de black friday deal,omdat ik een lopend abonnement heb,ik wil van start m naar red essential 3 gb,waar is dat goed voor?lekker klanten binding

vodaf door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 2 Likes

Overzetten gegevens Alleen-lezen Opgelost

Vandaag mijn Whatsapp gegevens bij Vodafone over laten zetten. Helaas ben ik nu alle gegevens kwijt. Hoe krijg ik dit weer goed ?

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:hier staat nog klant nummer van de klant in het berichtTopicGeplaatst door: cor pelzer

Energieboy door Super Expert
  • 10769 Topics
  • 3333 Oplossingen
  • 2625 Likes

rekening Alleen-lezen Opgelost

ik ben eind okt. van vodafone naar kpn gegeaan mobiel nou krijg ik nog eind nov, nog een rekening hoe zit dat

mafkees4 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Watchwoord vergeten - nieuw wachtwoord aangevraagd - komt niet door Alleen-lezen Onopgelost

Ik ben mijn wachtwoord vergeten. Ik heeft meermalen gevraagd voor een neeuw wachtwoord. Die sou moeten arriveren via email. Maar er komt geen email berichtje naar binnen op gmail, selfs 3 uren later.I...

Vraag over het internet Alleen-lezen Opgelost

Heeft Vodafone ook onbeperkt mobiel internet zoals ik nu bij me huidige provider heb.

TommyS door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Verschil vodafone sim only prijs, Ziggo Alleen-lezen Opgelost

Waarom is er verschil in prijs bij een sim only abo, voor een Ziggo klant, afgesloten via vodafone of bij Ziggo ? Ik zie namelijk een verschil van 1 euro p/m.

Wammetje door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

black friday Alleen-lezen Opgelost

hallo,Is de black Friday actie alleen online geldig of ook in de Vodafone winkels?

Overstappen naar Vodafone voordat abo is afgelopen Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Ik heb nu een abonnement bij Tele2 van 1GB met een iPhone SE, en ik ga overstappen naar Vodafone vanwege 4G in het buitenland want dit heb je niet bij Tele2 en de Ziggo korting + dubbele data. Maa...

Eerder verlengen dan 4 maanden voor einddatum Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb een Red Essential abonnement met " slechts" 1.5 Gb data er bij. Vanwege het feit dat ik ook bij Ziggo zit heb ik dubbele data.Ik zie / krijg nu allerlei leuke aanbiedingen voor een nieuw Red Es...

Cameleon door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Energieboy heeft een bericht gerapporteerd Alleen-lezen Onopgelost

[url=]Energieboy heeft een reactie gerapporteerd met de reden:Hier staat nog een klant nummer van de persoon!TopicGeplaatst door: cor pelzer

Energieboy door Super Expert
  • 10769 Topics
  • 3333 Oplossingen
  • 2625 Likes

Betalen via telefoonrekening Alleen-lezen Onopgelost

Krijg het maar niet voor elkaar om te betalen via telefoonrekening in me playstore geeft steeds aan fout waar ligt dit aan

Eddj door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen