Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Idee voor een sticky standaard-topic over blokkade en her-aansluitingen

Hallo Moderators,

Ik kom de laatste tijd heel veel vragen tegen van klanten die een blokkade hebben in verband met late betaling / geen betaling van fakturen.
Hierbij het idee, en het verzoek om een standaard-topic (f.a.q.) te maken. Met vragen en antwoorden. Over welke mogelijkheden er zijn om alsnog een openstaande rekening te betalen. Over verwerkingstermijnen. Over her-aansluiten. En of het mogelijk is om het proces van her-aansluiten te bespoedigen. Plus een telefoonnummer dat klanten kunnen bellen met een geleende smartphone. En welke gegevens zij dan telefonisch moeten kunnen overleggen. Klantnummer, geboortedatum, laatste vier cijfers van het bankrekeningnummer, betaaldatum, faktuurnummer, enzovoorts.

Welke moderator ziet het als een leuke uitdaging om een dergelijk sticky topic (f.a.q.) aan te maken in het Forum Board Abonnementen?

Mijn dank is bij voorbaat erg groot. Dan kan ik naar jouw topic verwijzen. Scheelt mij veel typewerk, en voortdurend dezelfde antwoorden.

Succes!

Netwerker
18 Reacties 18
Anonymous
Niet van toepassing
Vind het inderdaad een goed idee.
De laatste tijd komt het inderdaad wel erg vaak voorbij.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Er is inmiddels een dergelijk topic hierover aangemaakt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
 
Netwerker
Expert topicstarter
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo

Het door jou vermelde topic is verdwenen. En jouw weblink verwijst naar een loze webpagina.

In verband met de vele, vele, vele vragen over blokkades en verzoeken voor her-aansluiting, vraag ik jou om alsnog een dergelijk topic te maken in het Forum Board Abonnementen. Bij voorkeur maak je dan het door jou vervaardigde topic een sticky topic.

Bij voorbaat dank. Ook namens alle klanten die weer aangesloten willen worden op het Netwerk van Vodafone.

Succes!


Netwerker
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hey,

Het topic waar Marc naar verwees betrof een incident dat inmiddels is opgelost. Vandaar dat het topic is verwijderd. Ik zal dit idee voorleggen aan ons forumteam. Zelf lijkt het me namelijk ook handig. Waarschijnlijk komt het dan hier te staan. Ik houd jullie op de hoogte.

Thanks voor het meedenken.


Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
 
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Ik heb even een lijstje met mogelijke vragen gemaakt. Hebben jullie nog toevoegingen?


  • Wanneer moet mijn betaling bij Vodafone binnen zijn?
  • Wat gebeurt er als ik niet op tijd betaal?
  • Op welke manier stuurt Vodafone mij een herinnering?
  • De automatische incasso is mislukt. Hoe kan ik alsnog betalen?
  • Ik heb inmiddels betaald. Wanneer verdwijnt de blokkade?
  • Is het mogelijk om het heraansluiten van mijn nummer te bespoedigen?
  • Ik krijg een herinnering terwijl ik betaald heb. Hoe kan dat?
  • Het lukt mij deze maand niet om mijn rekening te betalen. Is een regeling mogelijk?
  • Hoe kan ik de afdeling betalingen bereiken en welke gegevens hebben zij van mij nodig?
Anonymous
Niet van toepassing
De mogelijkheid om zelf bepaalde blokkades erop te zetten en wat is eventueel mogelijk via de klantenservice (uitgaande blokkades)
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Top! Dank je. Die nemen we mee
Netwerker
Expert topicstarter
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo

Als toevoeging op jouw bericht:
Dat de betalings-status in MyVodafone niet altijd correct wordt weergegeven. Men kan er geen rechten aan ontlenen. Soms staat de status van de betaling op betaald (vinkje) maar dan hoeft er nog geen bedrag bij Vodafone zijn bijgeboekt. En andersom.

Succes!

Netwerker

Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
De topics staat live 😄
We kozen voor 2 topics: blokkeren
Bedankt voor het meedenken!
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
 
Netwerker
Expert topicstarter
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Toevoeging op 18 december 2015

Nog steeds heel veel topics over blokkades. En verzoeken tot her-aansluiting via dit Forum.
Hierbij het verzoek aan de Forum Beheerder en de Moderators om na te denken hoe we die berichtenstroom kunnen indammen.
Mijn suggestie: een kopie van het topic over betalingen en blokkades, plaatsen in het Forum Board Abonnementen. En dit topic sticky maken. En daarin heel duidelijk vermelden dat dit Forum niet bedoeld en niet geschikt is voor vragen over betalingen. Of over blokkades en her-aansluitingen.
Hoe duidelijker. Hoe beter.

Alvast bedankt voor het meedenken.:D

Succes!

Netwerker
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Bedankt voor je feedback Netwerker

We gaan bekijken hoe we dit kunnen verbeteren.

Je hoort van ons!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Bedankt voor je Feedback! In onze huisregels staat al vermeld met welke vragen men op het forum terecht kan. Omdat we geen dubbele lijnen willen op het forum (geen dubbele content en daarop volgende reacties) is het helaas geen optie om het topic te kopiëren of te vermelden dat deze vragen niet voor het forum bedoeld zijn.

Dubbele content maakt het niet altijd duidelijker, het moet dan ook op meerdere plekken worden onderhouden en je krijgt kans dat je twee verschillende verhalen krijgt ;).
yassine-

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik zou het leuker vinden als er bij het kids & muziek pakket ook disney Xd 24 uur disney junior en disney channel .
ik bedoel de meeste kinderen vinden dat leuk ofniet soms??:D

mijn mening is dat het dan veel leuker zal zijn als dat is toegevoegd.

Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Heej @yassine-, leuk idee! Ik zal het sowieso intern doorgeven. Bedankt voor het meedenken! Groetjes, Désirée
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic