Hoi
niekie1 , welkom op het forum! Jammer dat het aanbod voor jouw gevoel te laat komt! In My Vodafone is de einddatum van je abonnement te allen tijde in te zien. Vaak wordt er tegen het einde van je contractsperiode een verlengingsaanbod gedaan, maar het lukt helaas niet om dit bij alle klanten te doen.
Na het aflopen van je contract wordt je abonnement maandelijks verlengd, tot je er zelf voor kiest dit te verlengen of op te zeggen. Dit is ook opgenomen in de
Algemene Voorwaarden. Bij onze oude abonnementen vervalt na de einddatum geen deel van de abonnementskosten omdat het toestel dan afbetaald zou zijn. Bij de nieuwe abonnementen is dit wel het geval, daarbij worden de toestelkosten los van de abonnementskosten in rekening gebracht.
Ik kan me voorstellen dat je liever eerder een aanbieding had gehad. Echter is het deels ook de eigen verantwoordelijkheid van de klant om de einddatum in de gaten te houden. We kunnen hierin dus niets voor je betekenen.