niekie1

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hypocriet aanbod verlengen


Gisteren ontvingen wij een aanbod van Vodafone om het abonnement te verlengen. Dat was geen toeval. Het toeval was juist dat wij voor het eerst op my vodafone keken naar ons belgedrag. De maandprijs is nm telkens hoger dan het abonnement. Dat is niet raar, ik zit met een uiterst ongunstig abonnement. Maar het blijkt dat mijn tweejarig abonnement sinds 14 februari 2015 al is verlopen! Sinds die tijd betaal ik eigenlijk een veelste duur abonnement waarvan ruim de helft een afbetaling is van de telefoon. Die telefoon is na twee jaar afbetaald. M.a.w., sinds die tijd hebben jullie een goudklompje gehad en ten onrechte geprofiteerd van mijn onwetendheid en luiheid. Omdat ik niet kijk op my vodafone ben ik een slapende en dus onwetende klant. Die kun je je dus uitmelken. Tegen deze achtergrond is het aanbod hypocriet. Dat had Vodafone ruim 1,5 jaar geleden moeten doen. Ik voel mij gepakt. Het aanbod komt nu echt te laat. Niek
4 Reacties 4
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Hoi niekie1 , welkom op het forum! Jammer dat het aanbod voor jouw gevoel te laat komt! In My Vodafone is de einddatum van je abonnement te allen tijde in te zien. Vaak wordt er tegen het einde van je contractsperiode een verlengingsaanbod gedaan, maar het lukt helaas niet om dit bij alle klanten te doen.

Na het aflopen van je contract wordt je abonnement maandelijks verlengd, tot je er zelf voor kiest dit te verlengen of op te zeggen. Dit is ook opgenomen in de Algemene Voorwaarden. Bij onze oude abonnementen vervalt na de einddatum geen deel van de abonnementskosten omdat het toestel dan afbetaald zou zijn. Bij de nieuwe abonnementen is dit wel het geval, daarbij worden de toestelkosten los van de abonnementskosten in rekening gebracht.

Ik kan me voorstellen dat je liever eerder een aanbieding had gehad. Echter is het deels ook de eigen verantwoordelijkheid van de klant om de einddatum in de gaten te houden. We kunnen hierin dus niets voor je betekenen.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Omdat er geen reactie meer op het topic is gekomen zullen we dit over 48 uur sluiten.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic