Hoi hierbij mijn chronologische ervaring met de after sales actie om de freebuds van huawai bij mijn nieuwe p20 te krijgen icm een vodafone abbonement (verlenging).
- Ik vul het form in om de freebuds bij huawai aan te vragen. Ze vragen daarom een screenshot/pdf van de factuur en een foto van de doos. Ik heb echter niet echt een factuur van de telefoon ontvangen dus ik maak in eerste instantie een screenshot wat daar nog het meest op lijkt. Een screenshot van de 'Bedankt voor je bestelling' mail.
- Ik krijg reactie terug van huawai dat zij echt een factuur nodig hebben.
- Ik heb contact met vodafone helpdesk, zei zeggen "je moet de pakbon hebben daar staat alles in wat huawai nodig heeft".
- Ik corrigeer het formulier met de pakbon en krijg wederom terug je moet een factuur sturen (van huawai).
- Ik heb contact met vodafone, zei zeggen: "je moet het contract meesturen, daar staat alles in wat huawai nodig heeft"
- Ik stuur de helpdesk van huawai het contract en krijg wederom terug, je moet echt het aankoopbewijs/factuur van de telefoon meesturen.
- Ik bel weer vodafone (vandaag) iemand probeert een order voor mij uit het systeem te halen maar dat lukt niet. Ik krijg een nummer van een andere afdeling (order nog wat) die wel de factuur uit een systeem kan halen. En dat zo'n factuur wel degelijk bestaat intern maar dat die niet standaard naar de klant gestuurd wordt.
- Andere afdeling: nee ze zouden de pakbon moeten accepteren. Er is geen factuur. Met mijn suggestie dat Huawai en Vodafone dit onderling even moeten regelen ipv mij dit te laten uitzoeken werd een notitie gemaakt maar vooralsnog dus een doodlopende straat.
Ik weet niet waar het fout gaat bij Huawai of Vodafone maar ik weet wel dat ik enkel een Pakbon, GarantieBewijs, Retourbon en een Contract heb en dat niks geaccepteerd word. Terwijl er wel op de site geadverteerd wordt "met gratis freebuds".
Ik ben er ondertussen al een aantal uur mee bezig. Kan iemand van Vodafone misschien via deze weg duidelijkheid verschaffen?
Gr,
Joris