Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,218Oplossingen
  • 25.1KDiscussies
  • 71.8KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

harde fouttoon Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag,Eindelijk had ik de tijd mijn simkaarten te verwisselen en te proberen of ik met mijn privé simkaart ook bij niet opnemen aan de andere kant de vervelende harde fouttoon krijg. Dit is het ...

aster door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet Maximaal in de EU Alleen-lezen Opgelost

Beste, Mijn abonnement bestaat uit 11GB (snel) per maand, plus oneindig (langzaam). Dit is opgedeeld als een 1GB abonnement en de 10GB 'Internet Maximaal' blox.Nu vraag ik me af: Hoeveel GB kan ik vri...

Justist door Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gratis Vodafone YOU prepaid simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Ik wilde vandaag een gratis simkaart aanvragen, omdat ik graag wil overstappen naar Vodafone. Echter, na enkele keren geprobeerd te hebben, lukt het mij, net als bij meerderen, niet om de sim aan te v...

DavyT door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone wallet werkt niet op de Samsung Galaxy S8+ Alleen-lezen Onopgelost

Vodafone wallet wil niet goed werken op mijn Samsung Galaxy S8+. Het lukt om de app te installeren. Als ik paypal of een creditcard wil toevoegen krijg ik de volgeden de melding: "TelefoonVoor deze di...

Krimson70 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Netflix 4g kijken Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Sinds een maand kan ik ineens geen netflix meer kijken op mobiel Samsung Galaxy s7 edge Wi-Fi thuis geen probleem mobiel van mijn vrouw note 4 zelfde verhaal netflix zegt dat het aan de stabilit...

Wardaddy door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

galaxy s7 edge Alleen-lezen Onopgelost

ik heb geen mobiel internet terwijl hij op wifi wel werkt. en bij instellingen geeft ie wel gewoon aan verbonden te zijn

nanco door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Systeemwerkzaamheden in nacht van 16 juli Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/v2b0pKomende nacht zullen er werkzaamheden plaatsvinden aan ons klantensysteem en website. Om dit goed te laten verlopen worden verschillende systemen (gedeeltelijk) afgesloten. De s...

Serkan B door Oud Vodafone Moderator
  • 4256 Topics
  • 241 Oplossingen
  • 731 Likes

4g valt helemaal weg tijdens oproep Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone,Ik heb sinds een paar weken het probleem dat als ik aan het bellen ben dat mijn 4g verbinding volledig weg valt. Hoe kan dit ineens? Zodra ik namelijk op gang is hij heel snel weer teru...

JansenE door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone TV Anyware incompatibel met OnePlus One Android 5.0.2 Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb versie 1.0.1 van de vodafone TV app op mijn toestel staan. Hiervan had ik een link gekregen voor een .apk. Nu is er alleen een update uit, die ik niet kan downloaden omdat mijn telefoon blijkba...

bowi1612 door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Verlengen naar abonnement met lagere maandkosten Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb nu een abonnement dat over 4 maanden afloopt en overweeg te verlengen naar een abonnement met lagere maandkosten. Nu ga ik er van uit dat wanneer ik ga verlengen, dat het abonnement direct inga...

aleeyk door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

abonnementen Alleen-lezen Onopgelost

kun je wanneer je meerdere mobiele abonnementen in je gezin hebt onderling MB's delen?

Myvodafone nummer splitsen Alleen-lezen Onopgelost

Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn dochter een myvodafone app kan gebruiken en dan alleen haar eigen nummer ziet? Haar nummer staat ook op mijn naam en onder zelfde klantnummer

pat1812 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Myvodafone nummer splitsen Alleen-lezen Onopgelost

Hoe kan ik ervoor zorgen dat mijn dochter een myvodafone app kan gebruiken en dan alleen haar eigen nummer ziet? Haar nummer staat ook op mijn naam en onder zelfde klantnummer

pat1812 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet Maximaal in de EU Alleen-lezen Onopgelost

Ik had dit onderwerp al eerder hier geplaatst, maar vermoed dat gezien de weinige reactie dit subforum mogelijk een betere plek is. Mijn abonnement bestaat uit 11GB (snel) per maand, plus oneindig (la...

Justist door Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

samenstelling ambonnement Alleen-lezen Opgelost

Mijn ambonnenent bestaat uit vrij sms-en, 150 min. bellen en 1 GB internet.In het overzicht zie ik maar 121 min. bellen en 826 MB internet.Hoe kan dit?

Meldingen te laat binnen Samsung Galaxy S7 Alleen-lezen Opgelost

Sinds een aantal maanden krijg ik de meldingen (zoals mail, agenda, Whatapp, pushberichten mbt breakings news van diverse nieuwsapps) op mijn Samsung Galaxy S7 laat, soms zelf uren later binnen. Mogel...

Silv door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Dubbele data Ziggo horen toch in te gaan bij start abonnement Alleen-lezen Opgelost

1 maand geleden in Vodafonewinkel abonnement met nummerbehoud vanaf ziggo afgesloten. Vandaag ingegaan. Volgens winkel zou dubbele data automatisch worden toegevoegd. Vandaag contact met Vodafone over...

Leo24 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Netflix opzeggen Alleen-lezen Opgelost

Na verlenging van één van mijn abonnementen mocht ik 3 maanden gratis gebruik maken van Netflix. Binnen 3 maanden opgezegd en hiervan ook een bevestiging ontvangen via SMS.Na de driemaandsperiode kon ...

JuSaFa door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Voicemail problemen Alleen-lezen Onopgelost

Het lukt me niet om de voicemail te activeren. Ik heb het een aantal keer geprobeerd via zowel 12331 als via myVodafone maar tot nu toe zonder resultaat. Wanneer ik mijn eigen telefoon bel met de huis...

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen