asjemenau

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Hulp bij afsluiten Red Together Extra

Wens is 1 nieuwe Red Together koppelen met 2 Red Together Extra’s.

Status is als volgt:
- 2 contractovernames zijn gedaan, helaas net voor
- 1 Red Together is afgesloten

Ik probeer sinds begin januari om de 2 contracten -al op mijn naam- ook onder mijn klantnummer te krijgen.
Tweemaal correct te woord gestaan door klantenservice, maar niet geholpen.
Nu 1 maand later, blijkt de status van deze 2 verzoeken nog steeds in behandeling, zonder terugmelding dat er iets mis is...

Zojuist telefonisch contact: “Nee dat werkt echt niet zo” en dan horen om weer een contractovername via de website te doen, dus van mezelf naar mezelf !
Dit hangt dan op een keuze in het formulier voor Dhr/Mevr (rekening staat op meneer/mevrouw)..

We zijn 2 maanden bezig en zouden graag contact willen met een 3de lijns-medewerker die de oplossing centraal stelt.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Indien de rest hetzelfde is, mag je mij een privébericht  sturen met de volgende gegevens: naam, adres, postcode, geboortedatum, mobiele nummers, klantnummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekening @asjemenau.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @asjemenau 
Wat een verhaal zeg, echt heel vervelend dat het niet goed gaat. Gelukkig zijn er hier Vodafone Community medewerkers aanwezig die met je mee kunnen kijken in het systeem. Misschien dat deze je verder kunnen helpen, mits de case gesloten is. Want dan is het voor hun ook afwachten. Maar goed, ze kunnen wel even voor je kijken. 

Heb nog even geduld, zodra ze je topic hebben gelezen zullen ze contact met je opnemen. Dit zal @Steven of @Sharon zijn. Maar voor nu, namens mij, wel een fijn weekend gewenst. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Als ik het goed begrijp, staat het verzoek nog open voor de overnamen van 2 nummers. Bij de afdeling die dit verwerkt is een kleine achterstand. Helaas kan ik zolang de aanvraag open staat er niks in betekenen voor je. Tenzij alleen de nummers overgezet moeten worden, geen toestellenining op de nummers staat en als de rest van de gegevens zoals naam, adres, postcode, geboortedatum, bankrekening etc. exact hetzelfde is. Mocht dat het geval zijn, dan hoor ik het graag @asjemenau 

asjemenau
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Hallo Steven,

Dank voor je snelle reactie !

De 2 nummers zijn rond 8 januari overgenomen na afloop van de toestelleningen en alles is op mijn naam gezet.
Om onduidelijke redenen is dit alsnog op 3 aparte klantnummers gebeurd, terwijl alles onder het Red Together klantnummer ***946 moet, om voor de andere 2 Red Together Extra's te kunnen activeren.

In antwoord op je vraag, het hangt m.i. alleen op de klantnummers, dus om niet verder voor een Red en Red Essential te hoeven betalen, graag z.s.m. over laten zetten.

Bij voorbaat hartelijk dank voor de te nemen moeite !

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Indien de rest hetzelfde is, mag je mij een privébericht  sturen met de volgende gegevens: naam, adres, postcode, geboortedatum, mobiele nummers, klantnummer en de laatste 4 cijfers van je bankrekening @asjemenau.

asjemenau
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

Hartelijk dank Steven,

Voor de vliegensvlugge oplossing op deze zondag !
Alles werkt nu naar behoren, we gaan verder de mogelijkheden op My Vodafone/in de App bekijken en instellen.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heel graag gedaan. Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het graag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic