Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,271Oplossingen
  • 1,737Discussies
  • 79KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of
Aankondigingen
Update: De pre-order van de iPhone 15 is gestart! Klik hier voor alle informatie.

Alle topics

Toestel geblokkeerd heb nieuwe prepaid nummer Alleen-lezen Onopgelost

Krijg een bericht dat mijn nummer is geblokt hen net een nieuwe prepaid kaartje en krijg het bericht dat mijn nummer is geblokt waarom!!!

Accesoires shop is offline Alleen-lezen Opgelost

Ik heb bij mijn nieuwe telefoon een voucher gekregen voor korting bij de aankoop van accesoires. Op deze kaart staat in de kleine letters de site: Accesoire.vodafone.nl alleen als ik deze site wil geb...

Unlock code voor mijn oude telefoon HTC Desire 320 Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag, ik ben op zoek naar de Unlock code voor mijn oude prepaid telefoon HTC Desire 320. Zojuist geprobeerd via het menu van de website, maar dan staat mijn nieuwe toestel vermeld. Ik zie niet ...

totalgamingsite Alleen-lezen Onopgelost

Ik ontving een sms van vodafone dat ik gebruik maak van de TotalGamingSite. de kosten zijn € 5,00 per week.ga naar www.payinfo.nl om je af te melden.Dit riep bij mij grote vraagtekens op. ik heb me ne...

BKR registratie bij een toestellening Alleen-lezen Opgelost

Beste,Wanneer heb ik een bkr registratie bij het verlengen/ aanschaffen van een nieuwe telefoon?Ik mag een nieuw abonnement en telefoon namelijk maar ik vroeg mij af wat ik dan nu moet betalen voor ee...

Engeland Alleen-lezen Opgelost

Hallo Vodafone,Ik vraag mij af je in Engeland je bundel nogsteeds kan gebruiken in de zin dat het je geen extra geld kost? Of gaat dit extra geld kosten omdat ze recent uit de EU zijn gestapt? Ik hoor...

mb's doneren Alleen-lezen Opgelost

Graag zie ik een optie om meerdere gb's per keer te doneren. Ik heb geen zin om per maand iets van 80x te moeten doneren

Gegevens incasso bureau Alleen-lezen Opgelost

goedenmorgen,ik heb een brief van het incassobureau gekregen van een onbetaalde rekening.Ik heb al contact gehad maar ben de brief kwijt geraakt.Kunnen jullie mij nog eens de naam en het telefoon numm...

Payinfo afmelden lukt niet Alleen-lezen Opgelost

Hoi, ik heb al sinds 2 maanden een abonnement van een site totalgaming.com ik heb er nooit van gehoort en als ik die wil ophouden dan gaat naar payinfo. Het is 5€ per maand. Ik heb het al 2 keer probe...

Simkaart activeren Alleen-lezen Onopgelost

Ik had een prepaid vodafone simkaart en heb nu een nieuwe sim (met hetzelfde nummer) als abbonnement. De sim heb ik in mijn mobiel geplaatst en geprobeerd het te activeren via Mijn Vodafone.... Inprin...

Teleurstelling als ik wil verlengen Alleen-lezen Opgelost

Beste Vodafone,Ik sta op het punt te willen verlengen nu het volgende, Ik woon zelf in Aalsmeer waar we geen mogelijkheid hebben om gebruik te maken van Ziggo! En als ik zelf kijk naar de aangeboden d...

10 gb gratis data Alleen-lezen Opgelost

Ik was door mijn mb’s heen. En toen ging ik kijken naar extra data bundels. En tot mijn verbazing stond er dat ik een aantal gratis bundels aan kon zetten. Onder andere van 10 gb. Dit zou dan gratis z...

simkaart geweigerd Alleen-lezen Opgelost

ik was mijn pincode kwijt en werd verwezen naar mijn puckcode. Die heb ik ingevuld en kreeg toen op scherm: vul nieuwe pincode in en herhaal nieuwe pincode. Kreeg als antwoord code-fout. Enige malen h...

Samsung galaxy s10/s10plus Alleen-lezen Opgelost

Waarom zijn jullie zo traag vergelijken andere providers?!!!

Extra 5GB aan data, niet erop gezet Alleen-lezen Opgelost

Ik heb in november mijn abonnement omgezet van simonly naar een abonnement en zou 5GB data er bij krijgen en nu is het februari en heb het er nog nooit bij gekregen hoe komt dat MVG Theo

Artikel "gratis telefoon" Alleen-lezen Opgelost

Ik zou graag willen weten hoe ik voor mijn (oude) abonnement een compensatie kan krijgen? Het gaat om mijn vorige contract, die niet juist opgesteld was.

Simkaart in andere smartphone Alleen-lezen Opgelost

Hallo,Ik gebruik een vodafone prepaid simkaart. Deze simkaart heb ik gekregen bij een prepaid Samsung E2230 mobiel. De simkaart was zonder probleem over te zetten in een Samsung Smart GT S6500D mini 2...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
Hoe lang gaat jouw mobiel mee?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen