thomasterr

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Htc one batterij extreem snel leeg

Goedemorgen,

ik ben zeer tevreden over mijn HTC one en ook over de batterij.
Maar sinds kort van het een op het andere moment is de batterij extreem snel leeg, ik praat dan over 10% binnen een half uur na opladen!!
Recentelijk heb ik wel een nieuwe software update geinstalleerd, misschien dat dat het probleem is.
Als ik kijk bij mijn batterij verbruik geeft hij aan dat 90% naar het "android systeem" gaat

Hopelijk kunnen jullie mij helpen!

Groet,

Thomas
3 Reacties 3
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
De HTC one is een heel ander toestel dan de one x, de hardware is echt compleet anders(andere soc, modem , camera etc. etc. ), dus deze vraag is wel echt een ander topic waard.

[Mod-edit: Nav bovenstaande toch een apart topic gemaakt.]

Installeer eens wakelock detector en selecteer in de opties geavanceerd en sinds ontplugd, haal je telefoon van de lader en laat hem 1 uur minstens compleet met rust, maak dan screenshots (power + vol omlaag) van de tabbladen CPU en kernel wakelocks en plaats die hier
sorayaxx

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dit heb ik dus ook maar dan NOG sneller, na ong. 3 minuten valt mijn mobiel uit maar dan is hij nog niet leeg. Ik vind het erg vervelend.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
@sorayaxx ik vermoed dat er bij jou een andere oorzaak is waardoor je toestel gelijk al uitvalt. Test indien mogelijk eens een andere accu in je toestel. Zo kom je erachter of het aan je accu of toestel ligt.

P.S. De garantie op je accu is 6 maanden. Indien je nog garantie hebt kun je dus met je toestel en accu langs een Vodafone winkel.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic