meghannvdnbosch

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

geen dataverkeer mogelijk

Hoi, ik heb geen mobiel data verkeer in Hoeven (NB) valt in de regio Breda. Alleen hier staat ook een mast van mobiele telefonie/dataverkeer. Vanaf begin van de week heb ik geen data verkeer in deze regio. Nu zag ik dat er een storing heeft plaatsgevonden en is opgelost. Maar ondervind nog steeds een storing op mijn toestel.

graag contact hierover!
3 Reacties 3
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hallo!:)

Heb je je toestel wel al eens opnieuw opgestart? Zo maak je een nieuwe aanmelding op het netwerk. Heb je trouwens altijd en overal last van verminderde dekking, of is dit op een exacte plaats?
meghannvdnbosch
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

heb vaak mij telefoon uit en aan gezet, en zelfs via batterij eruit halen. Ik heb overal dataverkeer behalve op postcode 4741..

Op die plek staat een mast met antennes van jullie. Maar heb geen bereik daarvan. Andere regios geen problemen mee. Een aantal km verder springt hij over op een andere mast, daar heb ik dan wel dataverkeer van..

hoor t graag!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Begrijp ik het goed dat je vóór de werkzaamheden/storing geen problemen had? En ervaar je dit met het 2G of 3G netwerk? Wissel eens handmatig tussen deze netwerken om erachter te komen of dit effect heeft.

Ik ga naar aanleiding van je antwoord even contact opnemen met onze technische afdeling.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic