MalukuRMS

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Blackberry Blox problemen

Beste Vodafone,

Een paar dagen geleden heb ik een smsje van jullie gekregen over een actie dat ik een maand gratis kan internetten op mijn blackberry. Daarvoor moest ik "BBGRAT" sturen naar 4000. Gisteren (28 Mei 2013) heb ik mijn laatste beetje MB opgemaakt. Vandaag (29 Mei 2013) heb ik 20 euro opgewaardeerd. Met die 20 euro wilde ik de blackberry Blox van 12,50 activeren, maar eenmaal als ik "blackberry aan" naar 4000 stuur krijg ik een smsje van jullie binnen met daarin staan "Vodafone info: op je huidige tarief kun je deze Vodafone dienst niet aansluiten. Bel 1200 en kies de optie voor een adviseur.".

Mijn probleem is dat de blackberry Blox niet kan worden geactiveerd. Terwijl ik gewoon 20 euro beltegoed heb en er normaal gesproken 12,50 van mijn beltegoed word afgetrokken en direct de blackberry Blox word geactiveerd. Ik weet niet of het wat te maken heeft met de BBGRAT actie.

Ik hoop dat ik zo snel mogelijk word geholpen en dat ik mijn blackberry Blox normaal kan activeren.

Mvg, MalukuRMS.
5 Reacties 5
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hallo MalukuRMS,

Allereerst: Welkom op het forum! 😄

Wel raar zeg dat je de BlackBerry BloX niet kunt activeren. Kun je eens kijken in My Vodafone of er misschien toch al een BloX actief is? Dit zou namelijk wel kunnen verklaren waarom je deze melding krijgt.
MalukuRMS
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone,

Ik heb eergister 20 euro opgewaardeerd om de "Blackberry Blox" van 12,50 te activeren. Als ik "blackberry aan" naar 4000 stuur krijg een melding binnen "Vodafone info: op je huidige tarief kun je deze Vodafone dienst niet aansluiten. Bel 1200 en kies de optie voor een adviseur.". Op My Vodafone staat er dat de Blackberry Blox al aan staat (tot 17-06-2013). Dat heeft te maken met dat ik een paar dagen geleden een actie kreeg voor een maand gratis Blackberry Blox ("BBGRAT" naar 4000) De MB van die actie heb ik inmiddels al opgemaakt. En op My Vodafone kan ik de Blox niet uitzetten.

Wat nog een probleem is, is dat ik wel internet en er per dag een euro word afgeschreven. Terwijl ik dat helemaal niet wil.

Hoe kan dat ik:
- Eergister nog 20 euro heb opgewaardeerd en ik nu nog maar 17 euro heb?
- De Blox op My Vodafone niet kan verwijderen?
- De Blox gewoon niet geactiveerd kan worden?

vv1002v

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dat is waarschijnlijk een probleem van Vodafone zelf. Ik heb zelf geen gratis blox gebruikt, maar ik vind toch wel dat alle functies van de blackberry gratis moeten zijn. Als ik die blox aanzet, ben ik net zo duur af als bij een andere provider een abonnement nemen, en dan krijg ik wel alle functies.
Vodafone, doe hier snel iets aan, anders denk ik dat ik naar een andere provider ga overstappen. En dan niet weer aankomen met gratis acties voor 1 maand, want daar heeft niemand iets aan.
xlottteee

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb nu ook het probleem. mijn samsung is kapot en doet het niet meer.
nu heb ik een blackberry bold te leen maar ik kon niet op internet (ook niet als de wifi verbonden is)
toen ik op internet ging zoeken zag ik dat je blackberry blox moet aanmelden. ik smsje sturen. staat er dat het niet kan omdat ik geen goed internet heb. aangezien ik de klantenservice niet kan bellen omdat die dicht zijn in het weekend. maar t is noodzakelijk dat ik vanavond mijn telefoon kan gebruiken (met internet en al )
ik heb gewoon een internet abbo. wil iemand mij alsjebieft helpen. het liefst natuurlijk iemand van vodafone zelf maar als iemand de oplossing heeft please antwoord even !!!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
@xlottteee heb je inmiddels al contact gehad met onze klantenservice? Zij kunnen je hiermee verder helpen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic