Wij kunnen u alleen de informatie verstrekken over gebruik van uw toestel voor netwerkinstellingen. De vragen die u stelt kunnen wij hierdoor niet beantwoorden. Het is mogelijk dat onze Vodafone winkel u verder kan informeren over de toestelinstellingen omdat zij dagelijks in contact zijn met de toestellen. Anders wil ik u verzoeken contact op te nemen met de fabrikant van het toestel. Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn support in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.Hopelijk kan HTC iets gaan betekenen, want dit is best vervelend
Heb net deze gestuurd aan Vodafone Zakelijk klantenservice. Ben benieuwd of er wat gebeurt.
Sinds ongeveer 2 weken word ik (samen met vele andereVodafone klanten) geconfronteerd met verkeerde locatiegegevens op mijntelefoon. OpHtc Hd2 Verkeerde Locatie - Vodafone Forumis hierover correspondentie van een aantal van uw klanten te lezen. Hetprobleem is helder. In de regio Den Haag wordt een verkeerde positie bepaald op hetVodafone netwerk. Dat heeft gevolgen voor tijdinstellingen, weersinformatie,etc.
HTC geeft aan dat het een Vodafone probleem is en men ditook met Vodafone heeft besproken. Zelf heb ik vastgesteld dat het met een KPNSIM inderdaad meteen is opgelost. Als ik mijn Vodafone SIM plaats is het weerfout. Een sterke aanwijzing dat het met Vodafone te maken heeft lijkt me.
Kunt u aangeven wat de status is van dit probleem?
Namens diverse Vodafone gebruikers in de regio Den Haag, bij voorbaat dank voor uw antwoord.
Mooi! Dank!
Ben benieuwd!
Zelf heb ik nog steeds geen reactie op de melding.
Groet,
Jan
Ze zijn bij Vodafone ook niet zo snel. Hoewel ik iedere maand gemiddeld € 2.500,00 aan Vodafone Zakelijk betaal, heb ik ze nog nooit op een vlotte reactie kunnen betrappen. Er staat 5 werkdagen voor de reactie op mijn vraag. Maar mijn ervaring leert dat ze op e-mails en brieven vaak helemaal niet reageren.
Maar toch maar geprobeerd... 😉
Hai, Hier nog een lotgenoot... Sinds deze ochtend (8-03) heb ik vodafone in gebruik genomen en ik bevind mij opeens in Bangalore... Wel lekker zonnig en goed warm ook;) Maar echt ideaal is het natuurlijk niet... Nu heb ik hem maar handmatig op Zoetermeer gezet. Ook ik heb mij gemeld bij HTC, via de link die elders in dit forum gepost is. Hopelijk kunnen zij iets doen. Dat het probleem bij Vodafone ligt lijkt mij meer dan 100% duidelijk, gisteren T-mobile in gebruik en geen problemen, nu Vodafone in gebruik en er zijn problemen. Dus Vodafone; aan de bak en laat zien dat je de beste provider bent! (BTW ik werk in een telefoonwinkel, en dit neem ik zeker even mee in het verkoopgesprek...) Mvg, Michiel EDIT: Zojuist ook maar eventjes gemeld bij Tros Radar, met een verwijzing naar dit forum.
Ben erg benieuwd naar respons van Vodafone. Men geeft aan binnen 5 werkdagen te reageren, maar we zitten nu op 6. En dat terwijl ik de vraag vanuit mijn zakelijke account online heb ingediend. En dat account rekent jaarlijks 30K EUR af bij Vodafone. Ik vraag me af hoeveel je bij Vodafone in EUR moet afnemen om serieus genomen te worden.
Hallo, het ging even twee keer fout... Vanaf gisterenavond na een herstart werkt de locatie bij mij weer. Ben vandaag in andere steden geweest, oa Zoetermeer en de HTC ging naar die locatie. ook een paar keer laten bijwerken en tot op heden klopt het weer. Gr.Ruud
Hallo, het ging even twee keer fout... Vanaf gisterenavond na een herstart werkt de locatie bij mij weer. Ben vandaag in andere steden geweest, oa Zoetermeer en de HTC ging naar die locatie. ook een paar keer laten bijwerken en tot op heden klopt het weer. Gr.Ruud
Na een herstart kwam er ineens weer Rijswijk op het scherm te staan.
Wel schoot het weer van regen naar een stralende zon naar bewolkt.
Waarschijnlijk waren de techneuten er nog mee bezig.
Vooralsnog lijkt het weer te werken.
Hopelijk blijft dat ook zo.
Vooralsnog ook geen reactie van Vodafone mogen ontvangen.
Slechte zaak.
Groet,
Jan
Inderdaad... ook hier doet 'ie het sinds gisteren weer.
Ik heb van Vodafone nog steeds niets gehoord, maar een oplossing vind ik in dit geval ook prima.
Jammer dat mijn verzoek om bevestiging bij bijvoorbeeld beëindigen van abonnementen ook nooit komt. Daar moet ik ook altijd 20 keer achteraan bellen.
Bij de Klantenservice werken denk ik alleen maar "techies" en niemand die even een mailtje of een brief kan typen. Als je ze niet nodig hebt is Vodafone prima. Als je met ze wilt communiceren is Vodafone echt een afrader.
Helaas hier in Den Haag, omgeving Bomenbuurt, is het probleem nog niet opgelost (nog steeds op een vliegveld ergens in India), zal morgen is kijken in Zoetermeer hoe de zaken ervoor staan.
update: (15-03-2010) alle locaties die ik kon testen vandaag geven de juiste locatie weer. (Den Haag Bomenbuurt, Ypenburg, Zoetermeer)
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.