Het is fijn dat het weer werkt.
Aan de andere kant is het slecht afgehandeld.
Als er door klanten problemen worden gemeld, dan hoort daar op z'n minst een reactie op te volgen.
Maar ja. Klanten echt serieus nemen is er bij beel bedrijven niet meer bij helaas.
Ik heb altijd al Vodafone. Al sinds het Liberte was. Ze hadden toen al de beste dekking.
Nooit problemen gehad verder.
Alleen recentelijk verbindingsproblemen met de HD2. Zie andere thread op dit forum.
Ook nu weer wijst Vodafone naar HTC en andersom.
Sommige technisch ingewikkelde zaken zijn nu eenmaal lastig uit te zoeken, maar communiceren met klanten moet toch niet zo moeilijk zijn, zou je zeggen.
Hopelijk blijft het werken.
Groet,
Jan
Inderdaad... ook hier doet 'ie het sinds gisteren weer.
Ik heb van Vodafone nog steeds niets gehoord, maar een oplossing vind ik in dit geval ook prima.
Jammer dat mijn verzoek om bevestiging bij bijvoorbeeld beëindigen van abonnementen ook nooit komt. Daar moet ik ook altijd 20 keer achteraan bellen.
Bij de Klantenservice werken denk ik alleen maar "techies" en niemand die even een mailtje of een brief kan typen. Als je ze niet nodig hebt is Vodafone prima. Als je met ze wilt communiceren is Vodafone echt een afrader.