Netwerkbeveiliging Alleen-lezen Onopgelost
Hallo,vorige week heb ik bij de ING-telfort actie een simkaart met 50 euro gekregen.Deze kaart wou ik vervolgens in mijn dochters oude mobiel activeren, helaas kwam ik niet verder dan een schermpje "N...
Welkom op de Vodafone Community
Hallo,vorige week heb ik bij de ING-telfort actie een simkaart met 50 euro gekregen.Deze kaart wou ik vervolgens in mijn dochters oude mobiel activeren, helaas kwam ik niet verder dan een schermpje "N...
Hallo,ik heb een BB 8520 met een prepaid SPAANSE Vodafone simkaart en ben nu in nederland en kan wel bellen en smsen maar niet pingen, heb geen internetverbinding??gprs staat met kleine letters in mn ...
Problem solved.
Hallo,ik hoop dat iemand mij kan helpen.ik heb een Blackberry Storm 9500 waarvan het abonnement opgezegd is. Nu wil ik deze BB wel weer gaan gebruiken met prepaid. Ik weet dat Vodafone Prepaid Blackbe...
HalloWie weet hoe je het aantal ringtonen van je telefoon kunt vermeerderen. Bij mijn IPhone moest ik een nr o6.... met hier en daar een # intoetsen en kon ik het aantal tonen zelf instellen. Wie kan ...
Goedemorgen,Ik heb een abbo met een blackberry. Nu is het toestel niet meer zo goed. En vodafone heeft om de twee dagen een ander verhaal in de winkel. Dus besloten zelf een nieuw toestel aan te schaf...
Hallo, Een jaar geleden had ik een abonement bij Vodafone afgesloten maar nu heb ik laatst mijn telefoon in het water laten vallen. Gevolg, telefoon kapot. Nu heb ik een prepaid blackberry (curve 8520...
Kan iemand mij de instellingen vertellen voor het verzenden van je mail via ziggo. Ontvangen kan ik wel maar verzenden dus niet. Ik heb de iphone 3gs. Hij heeft het 2 dagen gewoon gedaan en daarna nie...
Hoi, Ik ga morgen mijn blackberry curve 8520 halen. Ik heb nog een abonnement lopen tot januari. En ik weet ook dat je voor 12,50 per maand basis internet op je blackberry kan krijgen. Ik heb klanten ...
ik heb een nokia N97 en kan altijd email ontvangen en versturen nu kanik sinds een paar dagen alleen maar email ontvangen ik heb niks gewijzigd aan me instellingenals ik wil versturen laat hij de gebr...
geachte forumleden mijn vrouw heeft vandaag de samsung star garnet red met vodafoon prepaid starterspakket binnen gekregen hij is gekocht bij PHONESHOP in den haagnu stond alles in een buitenlandse ta...
hallo ik heb even een vraag Ik heb een nokia e65 en zou daar graag een vodafone thema op willen zetten, weet iemand of dit beschikbaar is ? Zijn de thema`s ook nederlandstalig? Heeft vodafone zelf een...
Heb Blackberry van Vodafone, type 9520. Heb filmpjes opgenomen, maar handleiding is niet duidelijk over hoe deze te verzenden. Wie weet raad?
Hee,Ik zit erover te denken om Blackberry Basis bij mijn abonnement te nemen.maar is dat onbeperkt internet?En hoe zit dat bij Blackberry Plus?Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.mvg
Beste meneer/mevrouw,Ik heb me registratie gedaan via de site die aangegeven werd.maar nu heb ik nog geen internet van blackberry,het word steeds van me beltegoed afgehaald en krijg heletijd smsjes va...
Ik vraag me af of vodafone internet blox op een blackberry curve 8900 werkt?Ik wil namelijk een blackberry curve 8900 halen maar dan prepaid, en ik weet wel dat je dan niet kan pingen maar ik vraag me...
Hallo...ik heb de black berry Curve waar een kpn kaart in zat met abonnement. nu heb ik mijn eigen kaart daar in met prepaid vodafone . en heb daar Zorgeloos Internet BloX op aangezet.http://www.vodaf...
Hallo,Ik heb sinds kort een Iphone 4 abbonoment van 275 belminuten met 1gb internet. Maar nu hadden ze me in de winkel verteld dat er een app is om te checken hoeveel ik nog over heb van de 1gb intern...
welke accesoires zijn er voor de samsung galaxy tab
hoi.ik heb gister heel even een ander simkaart in me bb gehad,maar toen ik me eigen simkaart er weer in deed doet me internet het niet meer.er komt een melding met:gegevensverbinding geweigerd naar he...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
86 | |
19 | |
10 |