Ook ik ben dus de dupe van dit hele gebeuren... Vanmorgen terug naar de VF-winkel: "Wij kunnen niets voor u doen meneer, dit beslist het hoofdkantoor". Dan maar bellen met de klantenservice: "Wij zijn ook niet blij met deze update meneer, we krijgen er erg veel klachten over". Voor een officiële klacht moest ik hogerop, dus heb ik gevraagd of hij me door kon verbinden met hogerop, maar helaas, dat kon die vriendelijke meneer niet. Dan moest ik een brief sturen naar: VF Special Sevices, Postbus 1500, 6201 BM Maastricht. Dat ga ik dus ook maar doen. Toch ook nog maar even bellen met HTC, zoals vermeld in het linkje wat onder de systeemupgrade stond. Ook daar konden ze mij niet verder helpen, het stond VF vrij om naar believen veranderingen in de software aan te brengen... Hij vond het echter wel vreemd dat er een link naar hun site onder stond, terwijl het een update van VF betrof. Dat zou hij intern nog navragen en dit naar mij terugkoppelen. Al met al komt het erop neer dat ik, omdat ik loyaal ben aan VF, nu gedupeerd ben omdat ik de telefoon in VF-winkel gekocht heb. Had ik hem letterlijk(!) 3 meter verderop gekocht had ik nu een update naar 2.2 gehad in plaats van de niet erg gewenste VF360 update. Dit riekt wat mij betreft naar ongelijke behandeling van je klanten... Edit: het VF-forum doet vreemde dingen met je opmaak...