Masco

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Htc Desire Update Froyo 2.2

Zoals al bij vele bekend zal zijn, is vandaag de uitrol gestart van Froyo voor de HTC Desire (http://www.androidworld.nl/36018/froyo-voor-desire-is-aan-het-uitrollen/) maar omdat mijn telefoon bij Vodafone vandaan komt, heb ik hem nog niet mogen ontvangen is er wel bekend wanneer Vodafone de Froyo update er uit gooit voor de HTC Desire?
228 Reacties 228
KeesKloost

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Daar ben ik ook zeer benieuwd naar! Mag toch hopen dat Vodafone nu ook snel met de update komt...
TomKleijn

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vodafone moet waarschijnlijk eerst een Vodafone versie maken van de skin.. dit kan nog wel even duren aangezien ze pas vandaag daar mee kunnen beginnen. Een optie om handmatig te checken of deze update er al is: Ga via Settings > About phone > System software updates > Check now Hopelijk werken ze snel bij Vodafone... iedereen die ik ken heeft al de update gehad
torkom

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Voor mij nooit meer een Vodafone branded toestel...Je jaagt toch zo al je klanten weg ? Je voelt je zo toch wel erg achtergesteld als Vodafone klant..Het lijkt me toch niet zo moeilijk om af te stemmen om de update op dezelfde dag uit te brengen ? No more Vodafone !
Masco
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
er is wel een manier om hem te unbranden, zodat je stock 2.1 krijgt en daarna de melding voor Froyo. Denk alleen dat ik die hier niet mag neerzetten
KeesKloost

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

er is wel een manier om hem te unbranden, zodat je stock 2.1 krijgt en daarna de melding voor Froyo. Denk alleen dat ik die hier niet mag neerzetten



Klopt, maar als ze het bij een reparatie ontdekken heb je een probleem...
torkom

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben een leek maar ik heb gelezen dat je dan ook de kans loopt om hem te "bricken" dus voorgoed naar de kl#ten te helpen. Daarvoor is mijn Desire me net iets te lief...
Masco
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Klopt, maar als ze het bij een reparatie ontdekken heb je een probleem...



volgens mij heeft dat niks te maken hoor met reparatie... heb het hier niet over het ROOTEN van de Desire, want als je dat doet, dan ben je inderdaad de klos
TomKleijn

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zou fijn zijn als iemand van Vodafone hier aan zou kunnen geven wat de verwachte levertijd van 2.2 is voor Vodafone klanten
koru77

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zou fijn zijn als iemand van Vodafone hier aan zou kunnen geven wat de verwachte levertijd van 2.2 is voor Vodafone klanten



Net even gebeld met de Helpdesk, Kreeg al gauw technical support, en hier konden ze helaas nog niet aangeven wanneer de uitrol voor vodafone toestellen gaat beginnen, website van HTC moest ik maar in de gaten houden. Echter normaal een paar dagen, weken kon ook nog wel langer duren...sorry nog langer Dus lekker geduldig zijn, of alternatieven verzinnen. Hierbij sluit ik me aan bij de mensen die geen branded vodafone toestellen meer willen! Overigens wordt het tijd dat de moderators hier even een berichtje achter laten Groet, Een ongeduldige HTC desire eigenaar.....
torkom

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik denk dat de arrogantie en laksheid van Vodafone betreffende het updaten van zeer gewilde firmware updates ze nog eens flink gaat opbreken...tenminste ik hoop het, want Vodafone (en Telfort) gebruikers pikken dit gewoon niet meer...
TomKleijn

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik denk dat de arrogantie en laksheid van Vodafone betreffende het updaten van zeer gewilde firmware updates ze nog eens flink gaat opbreken...tenminste ik hoop het, want Vodafone (en Telfort) gebruikers pikken dit gewoon niet meer...



Ze kunnen doen wat ze willen. Wij hebben de telefoon toch al gekocht en zitten er waarschijnlijk 1 a 2 jaar aan vast 😉  Ik hoopte met Android eigenlijk dat ik van dit soort gezeur af was... heb hiervoor 2 jaar een iPhone gehad en was daar juist helemaal klaar mee omdat je altijd maar afhankelijk bent van Apple. Dacht met Android dat je zodra een update kwam, deze ook meteen zou ontvangen.. helaas zit Vodafone daar dus weer tussen en moeten we alsnog wachten
torkom

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ze kunnen doen wat ze willen. Wij hebben de telefoon toch al gekocht en zitten er waarschijnlijk 1 a 2 jaar aan vast 😉  Ik hoopte met Android eigenlijk dat ik van dit soort gezeur af was... heb hiervoor 2 jaar een iPhone gehad en was daar juist helemaal klaar mee omdat je altijd maar afhankelijk bent van Apple. Dacht met Android dat je zodra een update kwam, deze ook meteen zou ontvangen.. helaas zit Vodafone daar dus weer tussen en moeten we alsnog wachten



Ik dacht hetzelfde....Heb notabene in de winkel nog gevraagd: Is dit een branded toestel ? Nee meneer, dat is het niet...Ik zag ook geen vodafone label op de buitenkant of in de software, dus ik dacht dat zit goed.Vervolgens vol verwachting af zitten wachten op de update, komt die eindelijk en dan krijg je dit gezeik !.Deze fout maak ik dus NOOIT meer ! Vodafone, never again !
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Dag allemaal,

De reden dat admins en moderators hier geen antwoorden posten is omdat het forum voor gebruikers is om onderling informatie uit te wisselen.
Voor dit soort specifieke vragen kan er beter altijd contact worden gezocht met onze klantenservice via vodafone.nl of 1200.

Met vriendelijke groet,

Martijn
Vodafone Forum Team.
TomKleijn

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik dacht hetzelfde....Heb notabene in de winkel nog gevraagd: Is dit een branded toestel ? Nee meneer, dat is het niet...Ik zag ook geen vodafone label op de buitenkant of in de software, dus ik dacht dat zit goed.Vervolgens vol verwachting af zitten wachten op de update, komt die eindelijk en dan krijg je dit gezeik !.Deze fout maak ik dus NOOIT meer !   Vodafone, never again !



Dit is niet Vodafone specifiek. Lees ook dat KPN/Telfort gebruikers het zelfde issue hebben 😉
torkom

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag allemaal,

De reden dat admins en moderators hier geen antwoorden posten is omdat het forum voor gebruikers is om onderling informatie uitwisselen.
Voor dit soort specifieke vragen kan er beter altijd contact worden gezocht met onze klantenservice via vodafone.nl of 1200.

Met vriendelijke groet,

Martijn
Vodafone Forum Team.



1200 gebeld maar zoals verwacht zijn alle medewerkers in gesprek, vervolgens krijg je dan toch een medewerker aan de lijn die van toeten nog blazen weet en zegt dat ik HTC hierover moet raadplegen, ik zeg dat de moderator van het vodafone forum me naar 1200 heeft doorverwezen vervolgens raadpleegt ze een andere afdeling die het ook niet weten en verwijst ze me door naar de vodafone website waar ook geen informatie staat. Wat baal ik verschrikkelijk van deze club...bah
koru77

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

1200 gebeld maar zoals verwacht zijn alle medewerkers in gesprek, vervolgens krijg je dan toch een medewerker aan de lijn die van toeten nog blazen weet en zegt dat ik HTC hierover moet raadplegen, ik zeg dat de moderator van het vodafone forum me naar 1200 heeft doorverwezen vervolgens raadpleegt ze een andere afdeling die het ook niet weten en verwijst ze me door naar de vodafone website waar ook geen informatie staat. Wat baal ik verschrikkelijk van deze club...bah



Haha same here, zie mijn vorige post, ik kreeg een redelijk antwoord, overigens was de medewerker aardig genoeg om te bevestigen dat bestellen bij derden, en gewoon het abbo bij vodafone afnemen een non-branded toestel oplevert. In principe ben ik heel tevreden met vodafone, maar ze hadden me wel van te voren kunnen vertellen dat het om een Branded desire ging, dan had ik me dat toen kunnen bedenken. Nu krijg ik iets waarvoor ik echt niet gevraagd heb!
torkom

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Haha same here, zie mijn vorige post, ik kreeg een redelijk antwoord, overigens was de medewerker aardig genoeg om te bevestigen dat bestellen bij derden, en gewoon het abbo bij vodafone afnemen een non-branded toestel oplevert. In principe ben ik heel tevreden met vodafone, maar ze hadden me wel van te voren kunnen vertellen dat het om een Branded desire ging, dan had ik me dat toen kunnen bedenken. Nu krijg ik iets waarvoor ik echt niet gevraagd heb!



Wat ik niet snap is dat vodafone als reden opgeeft voor de latere update, dat ze hem eerst nog moeten testen op het eigen vodafone netwerk, telefoneren Sms'sen en dergelijke...klinkt logisch. Maar hoe zit het dan met de personen die hem via derden unbranded kopen en ook een vodafone abbo hebben ? Hoeft dat niet getest te worden dan ?   Ik snap het werkelijk niet.
Masco
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik weet niet of ik dit hier mag posten, maar hier staat wat info: "In 10 min je branded Desire unbranded maken om Froyo binnen te halen http://ow.ly/2jBi1" het is trouwens wel een beknopte beschrijving, heb zelf wel een uitgebreidere maar ja... die zal ik hier maar niet neer zetten als ik dit niet mag posten, haal het bericht dan maar weg
torkom

Meedenker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik weet niet of ik dit hier mag posten, maar hier staat wat info:  "In 10 min je branded Desire unbranded maken om Froyo binnen te halen http://ow.ly/2jBi1" het is trouwens wel een beknopte beschrijving, heb zelf wel een uitgebreidere maar ja... die zal ik hier maar niet neer zetten   als ik dit niet mag posten, haal het bericht dan maar weg



Ben als de dood dat ik hem helemaal de vernieling in help, heb daarover toch wat berichten gelezen in andere forums...Kun je de uitgebreidere handleiding niet hier posten ? Hoe meer info des te beter en hoe kleiner de kans dat het allemaal mislukt. Ze kunnen inderdaad niet meer als de post verwijderen. In ieder geval bedankt voor je reactie !
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic