Ik ben al 6 jaar tevreden klant bij Vodafone. Maar ik moet nu eerlijk zeggen dat ik het maar een slap zooitje vind daar! Eerst heb ik bijna 2 maanden moeten wachten op m'n telefoon, simpelweg omdat er te weinig besteld waren. (iets wat ook al gebeurd is bij de HTC HD2) En nee, dit had niets te maken met het huidige AMOLED te kort, dit was destijds nog niet aan de orde. Bij de aankoop expliciet gevraagd of het om een vodafone branded toestel ging en dit zou zeker weten niet het geval zijn, de verkoper had zelf ook een desire en er stond geen vodafone software op. Nu ik dus smachtend zit te wachten op de froyo update blijkt m'n telefoon dus toch vodafone branded te zijn. Logischerwijs ga ik naar dit forum om wat informatie te krijgen over hoe lang het allemaal nog kan gaan duren, maar wederom zal ik van een vodafone medewerker niets wijzer worden, dit is namelijk een forum voor gebruikers 'om onderling informatie uit te wisselen'. Voor dit soort specifieke vragen moet ik bij de klantenservice zijn, waar ik zoals ik in eerdere posts begrepen heb niet veel wijzer ga worden, want daar hebben ze ook geen antwoorden. (ik zou zelf graag nog even bellen, maar het is al laat en de klantenservice is dus gesloten) Waarom houdt vodafone zijn klanten zo voor de gek en waarom krijgen we niet gewoon hier op dit forum antwoorden, ook van medewerkers? Zou een hoop telefoontjes met de klantenservice besparen, raakt het daar niet zo overbelast, kunnen er nog meer mensen geholpen worden, behoudt vodafone zijn tevreden klanten. Hebben jullie geen antwoorden? Ik kan op dit moment in ieder geval zeggen dat ik erg ontevreden ben en dat ik bij een volgend abonnement (helaas pas over zo'n 2 jaar) zeer waarschijnlijk niet meer de keus voor vodafone ga maken. (mits er niets veranderd aan de huidige belabberde service) Dus moderators, wanneer houdt deze onzin op bij Vodafone en wanneer krijgen we eens juiste antwoorden? Hoe lang gaat het duren tot we de Froyo update ontvangen? EDIT: ik had mijn post netjes verdeeld in alinea's, helaas heeft het forum er een grote lap tekst van gemaakt.
Ik zou dit toestel dolgraag unbranden, maar het is me nog niet helemaal duidelijk hoeveel risico dat oplevert als ik op enig moment de telefoon naar vodafone breng voor reparatie. Kan iemand me daar wat over vertellen? Bijv: checken ze bij reparatie sowieso of je je telefoon geroot / debrand hebt, of is het alleen als de schade aan je telefoon te herleiden is naar dit rooten / debranden?
Wat is dit voor onzin? Iedereen zit te wachten op een update, komt deze er eindelijk, is het zonder dat daar duidelijk over gecoummuniceerd wordt een update met daarin allemaal vodafone 360 crap applicaties... en geen 2.2? Ik vind dit echt een naaistreek van Vodafone.. even dit moment misbruiken om deze crap onze strot in te duwen.. unbranden dus want hier heb ik echt geen zin meer in
Heeft iemand al proberen te unbranden zoals op AndroidWorld staat? Ik krijg steeds de error dat mjin bootloader een te hoge versie heeft :s De how-to gaat er van uit dat je deze upgrade, maar in ons geval gaat het dus om een downgrade, wat niet helemaal zo soepel lijkt te werken :S
Baal hier echt van.. juist voor Android gekozen omdat ik af wou van alle bemoeienissen van providers en/of fabrikanten... helaas blijkt dat toch weer niet het geval... ben benieuwd of ik dit niet binnen contractbreuk van Vodafone kan plaatsen zodat ik zonder problemen mijn contract op kan zeggen
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.