Dat is natuurlijk best vreemd, als je hetzelfde kijkt, of zelfs minder, en dat je dan toch over je databundel heen komt. Daar zal toch een reden voor zijn, denk ik dan. Heb je misschien een nieuw toestel? Is er toch niet, tijdens een update misschien, een instelling aangezet en die nu veel data gebruikt? Je hebt al gekeken in je verbruik van je app's en niets kunnen vinden, dat is best vreemd. Wie weet stream je nu wel in 4K en voorheen minder? Dat de officiële weg van kijken nu hoger is geworden?
Ja, ik denk maar even hardop mee hoor. Zou het zo 123 ook niet kunnen uitleggen en ik denk dat ze dit bij Vodafone ook niet kunnen dan alleen maar inzien dat je het hebt verbruikt maar niet waaraan. Dit komt allemaal door de AVG wetgeving en dat is natuurlijk erg vervelend. Je kan het zelf goed zien via je telefoon, in de telefoon zelf of via app's die het bijhouden. Vodafone kan je dus alleen zeggen dat je het hebt gebruikt, maar waaraan kunnen ze niet.
Maandag is er weer iemand van Vodafone online en die kan natuurlijk wel even met je mee spieken wat er in het systeem staat. Wie weet helpt het een handje en valt daar iets uit te halen. Zelf zou ik de telefoon een keer even uitzetten en weer aan, kijken of er toch niet iets gebruikt van je databundel. Lees nog even onderstaande balk, dan help je maandag iemand van Vodafone om mee te kijken:
⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. |