Carl8888

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vodafone abonnement niet zichtbaar in de Vodafone&Ziggo app

Als ik via de link in het SMS bericht over de maandelijkse factuur terecht kom in de nieuwe Vodafone-Ziggo app dan vind ik daar alleen mijn Ziggo gegevens. Onder producten staat de melding dat ik geen Vodafone abonnementen heb. Ik heb één account voor ziggo en Vodafone en kon voorheen altijd switchen tussen "mijn ziggo" en "mijn Vodafone"., Ik kom nu niet meer bij mijn gegevens betreffende mijn mobiel abonnement. Ik heb de app al een keer verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Maar helaas geen oplossing. Heeft iemand dit probleem ook en is er al een oplossing voorhanden?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3598Posts
  • 1089Oplossingen
  • 1184Likes

Het beste is om dit even via de browser te doen via deze pagina. Je zult dan de afbeelding in mijn vorige bericht zien en daar kan je je Mijn Ziggo account uitbreiden met Vodafone.

Bekijk in context

7 Reacties 7
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3598Posts
  • 1089Oplossingen
  • 1184Likes

Hi @Carl8888, welkom hier. 

Dit is iets wat we zeker kunnen oplossen. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat er met het e-mailadres carl.******@outlook.com enkel en alleen een Mijn Ziggo account is aangemaakt. Hier is dus geen Vodafone abonnement aan gekoppeld. Op basis van het mobiele nummer in jouw Community profiel zie ik dat hiervoor geen My Vodafone account is geregistreerd. Dit verklaart dus ook waarom je in de Vodafone&Ziggo app alleen de gegevens van Mijn Ziggo krijgt te zien.

De kortste klap is om vanuit Mijn Ziggo jouw account uit te breiden met de gegevens van je Vodafone abonnement. Er wordt dan een My Vodafone account aangemaakt met dezelfde inloggegevens als Mijn Ziggo. Als dit is gedaan, dan zul je ook in de app de informatie van beide omgevingen terug kunnen zien.

Carl8888
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor je antwoord. Ik kom er alleen niet uit waar ik dat abonnement  kan toevoegen.  In de app staat wel een account van vodafone maar uitgelogd. Als ik daar op klik dan kan ik inloggen en dan kom ik weer in de app terecht. Waar in de app kan ik het abonnement toevoegen?

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3598Posts
  • 1089Oplossingen
  • 1184Likes

Het beste is om dit even via de browser te doen via deze pagina. Je zult dan de afbeelding in mijn vorige bericht zien en daar kan je je Mijn Ziggo account uitbreiden met Vodafone.

Carl8888
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Gevonden. Maar ik heb mijn klantnummer nodig en dat staat op de factuur waar ik dus niet bijkom. 😊

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3598Posts
  • 1089Oplossingen
  • 1184Likes

@Carl8888 Ik heb het klantnummer voor je vermeld in je profiel onder 'Persoonlijke Informatie'.

Carl8888
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Alles is gelukt. Bedankt voor je hulp, snelle reacties en goede oplossing. Top!!👍🏻

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3598Posts
  • 1089Oplossingen
  • 1184Likes

Fijn dat alles weer in kannen en kruiken is @Carl8888! Mocht er in de toekomst wat zijn, dan weet je mij hier te vinden 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic