Hoi @ARobinho
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Om eerlijk te zijn, er komen wel eens vragen langs van mensen die teveel data hebben gebruikt en daarom een extra hoge rekening hebben gekregen en hoe dit mogelijk is. Vervelend genoeg is er vaak een uitleg vanuit Vodafone die deze kosten begrijpelijk maakt. Maar dat wil niet zeggen dat dit voor jou ook zo is. Wat er gebeurd is, wat er aan de hand is, kan ik je niet vertellen want ik ben niet werkzaam bij Vodafone.
Morgen is @Louis weer online en hij zou eventueel met je mee kunnen kijken. Al hoewel de mensen van Vodafone niet kunnen zien waaraan je data is opgegaan. Maar ze kunnen wel zien wat er allemaal ingesteld is en of het daar aan ligt, of niet. Dus wacht even en dan hoop ik dat hij je kan helpen.
Je kan @Louis een privé bericht sturen via hier! Je kan op die pagina, links bovenaan klikken, op een nieuw bericht (dat is het rode vlakje met het potloot erin). Vervolgens voeg je hem toe als ontvanger en kan je je bericht, incl. berichtonderwerp, schrijven. Hij is dus werkzaam bij Vodafone en kan je verder helpen als hij onderstaande gegevens heeft ontvangen!
In het bericht mag je de volgende gegevens vermelden voor de verificatie:
- Voor- en achternaam
- Adres en postcode
- Geboortedatum en mobiel nummer
- Laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
Succes in ieder geval!