dancinglady66 schreef:
Ik kan mijn abonnement verlengen.
Nu ben ik op dit moment al meer dan 8 jaar vaste klant bij vodafone en ben best tevreden.
Na wat rondkijken ben ik er uit dat ik een iphone wil dit keer. Alleen ben ik van mening dat Vodafone met zijn nieuwe abonnementen niet echt veel voordeliger is dan andere providers.
Ik ben langs geweest bij de winkel en daar werd ik eigenlijk afgewimpeld.
We hebben nu de nieuwe abonnementen en dat was het.
Ik vraag me af of vodafone niet iets extra doet voor vaste klanten die trouw betalen en al lange tijd klant zijn.
Mijn vriend is al lange tijd klant bij tmobile. Hij werd keurig netjes gebeld met de mededelingen dat ze hem als klant graag wilden houden en hebben een speciale aanbieding gedaan.
Ik wacht rustig af of vodafone ook met zoiets komt. Anders ben ik geneigd om mijn blik te verruimen en ergens anders te gaan kijken.
Vaste klanten worden niet beloond bij Vodafone.
Voor jou 10 anderen, voor iedere klant die vertrekt komt er een bij van een andere provider.
Het is stuivertje wisselen, van HI naar Tmobile, van Tmobile naar Vodafone, van KPN naar HI etc.
Maak je aub geen illusies, je bent NIET bijzonder als klant (bij Vodafone). Als je de zelfde deal bij een ander beter ziet gaan ze geen moeite doen je een vergelijkbaar aanbod te doen.
Erger nog, als je bv verlengd of een abonnement aangaat online en je annuleert (7 dagen bedenktijd) informeren ze niet naar het waarom, oftewel totaal geen moeite steken in (potentiele) klanten. Iets wat helaas in de winkels niet anders is. Hoewel je het verschil merkt tussen Vodafone en BelCompany medewerkers. BC is een stuk netter en professioneler.