Friesian

Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes

Hoe staan jullie tegenover de mention functie?

Beste lui


Ik ga het toch eens vragen. ?

De mention functie op het forum.
Ik zie veelvuldig gebruik daarvan. Zoals jullie gezien hebben ben ik spaarzaam daarmee.

Hoe staan jullie tegenover de mention functie?
Gebruik je het ook op je telefoon bij het bezoek aan het forum?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Ik gebruik het ook vaak. Maar ik denk ook wel dat het voor moderators toch een beetje anders is dan voor klanten ivm issues en klantvragen die opgepakt moeten worden. :thinking: Er moet natuurlijk geen verwarring ontstaan in die communicatie.

Bekijk in context

11 Reacties 11
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik gebruik hem eigenlijk altijd Friesian. Zeker als het over een vraag of issue gaat.
Friesian
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes
Beste mensen.

Ik ga het toch echt ff zeggen, gelukkig ben ik nooit kritisch.??

Ik heb bij instellingen email notificaties van @mentions uitgeschakeld. Door het veelvuldig gebruik (voorbeelden, bedankjes of hebben @x en y geholpen) daarvan schiet mijn postvak in vol.
En daarmee schiet je in mijn ogen het doel voorbij.
Rust zorgt voor evenwicht.

As ut nie gi zoas ut moet dan moet ut mar zoas ut gi. ??
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Ik gebruik het ook vaak. Maar ik denk ook wel dat het voor moderators toch een beetje anders is dan voor klanten ivm issues en klantvragen die opgepakt moeten worden. :thinking: Er moet natuurlijk geen verwarring ontstaan in die communicatie.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Ik gebruik het spaarzaam (leuk woord btw) tot vaker. Vooral in drukkere topics waar meerdere reacties (tegelijk) worden geplaatst kun je daarmee specifieker een mede Community gebruiker wijzen op je bericht.

P.S. Friesian; leuk om te zien dat je weer actief bent op de Community!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hopelijk heb je vanuit ons een duidelijk antwoord Friesian
Ik zal het topic binnenkort sluiten.
Friesian
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes
Ik had gehoopt dat ook klanten zouden reageren. Daarom zou ik graag het topic wat langer open laten.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik zal hem open laten staan Friesian
Energieboy hoe denk jij hierover met de @mention functie?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Ik ben heel erg blij met de @mention functie.
Want zo zie ik of iemand mij echt nodig heeft en soms dan zegt iemand me iets terug met een @mention, wat niet nodig is, maar dat is niet erg. Dan krijg ik 2x een mail binnen ipv 1x. Hier op de community is dat geen probleem, als ik naar de community van Ziggo kijk is dat soms wel een ramp. Want daar zijn dan zoveel topic's open, daar krijg ik dan zoveel dubbele mailtjes binnen.

Maar hier, prima! Ben blij dat het er is en als iemand me dan nodig heeft kom ik ook sneller even langs. En daarnaast, iedereen kan het ook uitzetten toch :). Dus van mij mag het blijven, TOP!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Maar gebruik jij zelf ook vaker de @mention? Hoe sta jij daar in om andere te benoemen. Voor ons moderators is het natuurlijk logisch dat wij hem bijna altijd gebruiken. Friesian gaf aan om hem minder te gebruiken.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Nee, ik gebruik hem altijd bij een eerste ontmoeting met iemand hier op de community. Heb namelijk wel eens vernomen van iemand die had de eerste mail niet gezien en door mijn @mention kreeg dit twee mails binnen en zag daarom dat die antwoord had gehad. Dus dat leek mij wel handig en daarom noem ik de naam van de persoon altijd in mijn eerste bericht.

Als iemand het NIET wenst te gebruiken is dat aan die persoon zelf. Dan zet die daar geen @ voor maar dan is het maar afwachten of je antwoord krijgt en of de persoon, die je nodig hebt, ook op die topic heeft gekeken (per toeval). Als Friesian het niet gebruiken wil, moet die het niet doen, heel simpel 🙂

Het staat iedereen vrij om hier mee om te gaan of niet en ook om uit te zetten, als die het niet wilt ontvangen. Zou haast zeggen dat bijna alle nieuwe community, die via Insided werken, deze functie hebben en heb er nog nooit iemand over gehoord, in de zin van het niet willen gebruiken. Want dan gebruik je het gewoon niet.

Ik gebruik het zeker niet te pas en te onpas maar handig is het soms wel!
Friesian
topicstarter
Gedreven Raadgever
  • 143Posts
  • 6Oplossingen
  • 57Likes
Precies zo zie ik het ook @Energieboy, als de mention functie al vaker recent is gebruikt vindt ik het niet nodig om te gebruiken. Ook niet altijd voor een bedankje.

Het mag wel natuurlijk maar zoals wel vaker gezegd wordt - overdaad schaadt. ?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic