Is er een direct contact bij Vodafone om iets voor elkaar te krijgen? Ik heb de hoop opgegeven dat het via de normale weg lukt.
Even een korte opsomming van de gang van zaken:
14-11 formulier ingevuld om een particuliere account om te zetten naar zakelijk, direct verlengen, nieuw toestel. Geen bevestiging ontvangen
Tussen toen en nu 8x gebeld en enkele keren gechat. Nog steeds geen bevestiging. In het gesprek van afgelopen maandag kreeg ik mijn nieuwe klantnummer, kwam allemaal goed, bevestiging zou snel komen.
Vandaag maar weer eens gebeld (geen bevestiging tot nu toe uiteraard) en eindelijk iemand die me wel kon vertellen hoe het zit. Order is geannuleerd, er is iets mis gegaan… Oplossing: begin maar opnieuw! Alternatief: een case aanmaken, maar dat kan wel 15 werkdagen duren voordat daar iets mee gedaan wordt… 😞
Ik heb natuurlijk geen zin om weer opnieuw te beginnen om over 3 weken tot de conclusie te komen dat het weer allemaal voor niets was. Ik was al vele jaren een tevreden klant maar na deze gang van zaken is dat wel over.
Ik zou nu graag iemand spreken die dit vandaag oplost, ik probeer het dan nog maar via deze weg al heb ik eigenlijk al geen hoop meer op een goede afloop.