Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,319Oplossingen
  • 25.2KDiscussies
  • 72.3KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Problemen met bereikbaarheid Sticky Opgelost

De storing van donderdag is opgelost. Heb je op dit moment nog problemen met bereikbaarheid? Dan kan een reboot van je telefoon de oplossing zijn. Dit doe je door het toestel te herstarten of even de ...

Vodafone Info door Community Developer
  • 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

• 308 Topics
  • 28 Oplossingen
  • 214 Likes

foutcode BSL-00000 Alleen-lezen Opgelost

Ik wil mijn adres wijzigen maar na alles ingevuld te hebben krijg ik foutcode BSL-00000. Wat gaat er fout?

Prepaid maandbundel al actief Alleen-lezen Opgelost

Mijn 2gb maandbundel is op en ik kan geen nieuwe bundel activeren omdat deze al actief is. Hoe activeer ik de nieuwe databundel?

wandelaar door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Telefoon aflevering Alleen-lezen Opgelost

Ik heb net me abbo verlengd, er word dus een nieuw toestel gelevrd bij mij thuis. Vroeg me af of ik daadwerkelijk de gene moet zijn die hem aanneemt of is het ook mogelijk dat mijn vader hem aanneemt?...

Missy1993 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wanneer zijn de Red Together Extra nummers xichtbaar in MyVodafone? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een Red Together abo. Mijn dochters gaan over een paar dagen over van een andere provider naar Red Together Extra onder mijn beheer. Vanaf wanneer zijn hun nummers exact zichtbaar in MyVodafone...

arno3005 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

internet, 4g valt telkens weg Alleen-lezen Opgelost

ik heb nu een samsung Galaxy s9 en als ik soms zonder wifi op internet ga.. valt de internet weg . kan het aan de instelling liggen ??

Unsubscribe Alleen-lezen Opgelost

Beste,Ik wil graag mijn lidmaatschap voor deze community opzeggen omdat ik hier alleen maar registreerde om een antwoord op een vraag te krijgen. Nu ik het antwoord heb is deze community voor mij niet...

door Niet van toepassing

Data tegoed is 0 Gb Alleen-lezen Opgelost

Bij de start van de nieuwe maand (september 2019) staat het data tegoed voor deze maand op 0 Gb. Het verbruik t/m heden in deze maand wordt niet weergegeven.

Marc123 door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hoe is het mogelijk dat een antwoord van het hoofdkantoor O lang op zich laat wachten ?Heb reeds vele telefoon gesprekken gehad met heel veel beloftes.Ik ga niet teveel in detail ,want ik heb overal b...

dpluim door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

verlengen Alleen-lezen Opgelost

Hoi, ik heb nu een iPhone 8 en ik kan verlengen. Ik wil mijn iPhone 8 behouden en een nieuwe toestel halen (iPhone XS). Kan ik mijn oude iPhone 6s inleveren en dat het dan wordt berekend met “eenmalig...

VPLAYNOW Alleen-lezen Onopgelost

Goedemorgen,Ik heb vanmorgen om 8.14 een sms ontvangen:Je maakt gebruik van abonnement VPLAYNOW, de kosten zijn € 5,00 per week. Ga naar http://vplaynow.com/nl/lp/php. Afmelden: www.payinfo.nlIk heb m...

Commercial Alleen-lezen Opgelost

Beste,ik zou graag met iemand van jullie reclame afdeing willen spreken over een vraag die ik liever niet openbaar stel.Hartelijke groet,RoyPS per ongeluk op verkeerde knop gedrukt dus nu maar weeer o...

door Niet van toepassing

Topics sluiten is dat handig, nodig? Alleen-lezen Opgelost

Soms kunnen er topics zijn waar je een steentje wilt bijdragen maar omdat ze zijn gesloten kan dat niet. Ik begrijp wel uiteraard dat dit voor overzicht zorgt en men een nieuw topic kan maken bij een ...

Friesian door Gedreven Raadgever
  • 143 Topics
  • 6 Oplossingen
  • 51 Likes

email instellingen Alleen-lezen Opgelost

Weet iemand de emailinstellingen voor een iPhone xr?

sunshine door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Toestel gelijk betalen of bij eerste factuur Alleen-lezen Opgelost

Ik wil een abbonement doen maar wil bijbetalen voor het toestel zodat het maandbedrag goedkoper wordt. Moet ik de toestelkosten meteen betalen of bij de eerste factuur?

Meryy door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

vodafone app Alleen-lezen Opgelost

Wanneer wordt de Vodafone app bijgewerkt als je een nieuw contract heb ? Dit om maandelijks te goed te bekijken e.d. In dit geval van mijn dochter. Mvg Antonie

iPhone & iPad accu kalibreren Alleen-lezen Onopgelost

Het kan voorkomen dat de batterij van je iPhone of iPad sneller leeg raakt dan normaal. Ook gebeurt het wel eens dat de batterij ander vreemd gedrag vertoont: het percentage blijft bijvoorbeeld hangen...

h.charkaoui door Gedreven Ontdekker
  • 15 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

iPhone gaat niet aan, wat kan ik nu doen? Alleen-lezen Onopgelost

vijf tips waarmee je je toestel weer aan de praat krijgt.Je iPhone gaat niet meer aan: wat nu?Het kan gebeuren dat je iPhone van het ene op het andere moment geen thuis meer geeft. Dat hoeft gelukkig ...

h.charkaoui door Gedreven Ontdekker
  • 15 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 3 Likes

verhuizen naar spanje Alleen-lezen Opgelost

wij zijn van plan om naar Spanje te verhuizen per 1 oktober nu heb ik nog een abonnement wat nog 1.5 jaar loopt ik zou het liefste mijn nummer en alles willen laten zoals het nu is maar dat schijnt ni...

ajbkinds door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

ringbacktones Alleen-lezen Opgelost

HalloooNu heb ik vanaf september weer vodafone. En zat me alweer te verheugen op de ringbacktones. Maar nu kijk ik de site en kon het nergens vinden blijken ze het allang niet meer te doen(Ringbackton...

Telefoonnummer wijzigen Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een reservetelefoon met Prepaid van Vodafone. Mijn "hoofdtelefoon" heeft Prepaid van KPN (was Telfort) en ik wil van KPN overstappen naar Vodafone. Heb inmiddels een nieuwe SIM van Vodafone gek...

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen