hch

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe krijg ik een kopie van mijn contract of pakbon

Hallo,

Ik heb een kopie nodig van mijn vodafone contract. Weet iemand waar ik mijn contract kan vinden?

Alvast bedankt!
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai ,

Als je vraag heeft beantwoord en deze ook is opgelost vink deze dan even aan met Als oplossing accepteren en misschien en kudo erbij ;)?

Bekijk in context

20 Reacties 20
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hallo hch, welkom op het Forum!

Een kopie van je contract of bv van een pakbon opvragen kan via het kanaal waar je besteld hebt. Dwz:

- heb je online of telefonisch besteld, dan neem contact op met de klantenservice (zie vodafone.nl/support)
- heb je in een Vodafone winkel besteld, dan kan de winkel waar je je contract genomen hebt je een kopie geven.
esropa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Abonnement verlengd, nieuw toestel ontvangen; Samsung Galaxy S4 en wil gebruik maken van cash back actie van Samsung. Hiervoor heb ik een factuur nodig, deze is nog niet ontvangen. Wanneer kan ik deze verwachten?
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@esropa Normaal gesproken heb je alleen de pakbon nodig. Dit is tevens je garantiebewijs. Deze heb je ontvangen bij je toestel! 😄
hell1982

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb eigenljik dezelfde vraag, uiteraard heb ik ook het afleveringsbewijs, wat in de doos zat, maar na het invullen van het formulier op de samsung site staat er hetvolgende:


Bedankt voor uw deelname aan deze actie.
Om uw deelname compleet te maken, dient u het volgende nog op te sturen:
het ingevulde registratieformulier
een kopie van het IMEI-nummer/de streepjescode van de verpakking
een duidelijke kopie van uw kassabon (met daarop in ieder geval de naam van de dealer, het aangekochte model en de aankoopdatum) *
* Bewijs van verzending, bestelbonnen of online betalingsbewijzen worden niet geaccepteerd, slechts de factuur of de kassabon is geldig als bewijs van ontvangst of aankoop.

Hierbij lijkt het me of een pakbon niet geldig zou zijn..
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
@hell1982 Dat is inderdaad een veelgehoorde vraag. Op je pakbon staan echter alle gegevens die nodig zijn en Samsung accepteert onze pakbonnen ook. Je kunt deze gewoon bijvoegen 🙂
hell1982

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Top! Bedankt voor je reactie!
luciabrama

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mijn toestel wordt morgrn ter reparatie opgehaald en ik zie nu dat ik een contract of garantiebewijs moet meegeven aan de koerier. Deze heb ik ooit per email ontvangen maar daar blijkt een pasword op te zitten! Hoe kom ik aan dit password.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes

Hallo Lucia Brama,

Een kopie van je contract kun je altijd opvragen bij de verkoper van jouw smartphone.
Wat jij bedoelt is het unieke IMEI-nummer (van vijftien cijfers) van jouw smartphone.
Wat is een IMEI nummer en wat kun je ermee? Op het eerste gezicht niet veel, maar toch is uw IMEI nummer niet onbelangrijk. Ik ga nuuitleggen wat een IMEI nummer is. En waar u het voor kunt gebruiken.

De afkorting IMEI staat voor International Mobile Equipment Identity, vrij vertaald "Internationale Mobiele Toestellen Identiteit".
Je kunt het IMEI nummer zien als een serienummer, net als op auto's, brommers en wapens beschikt uw mobiele telefoon over een serienummer.
Dit serienummer kun je over het algemeen op drie plaatsen terug vinden:
Op de zijkant van de (orginele) doos van de telefoon op een wit stickertje met een barcode
Onder de accu op een wit stickertje, vaak met barcode
Door op de GSM *#06# in te toetsen

Een IMEI nummer is altijd een 15-cijferig nummer en is voor elke mobiele telefoon uniek. Daardoor is het IMEI nummer uitermate geschikt als "herkenningspunt" van uw toestel. Omdat een mobiele telefoon een gewild object is, is het dus verstandig om uw IMEI nummer te registreren; bijvoorbeeld bij de politie, bij uw provider of verzekering (vaak moet u voor de verzekering ook uw IMEI nummer opgeven) en niet te vergeten gewoon bij uzelf thuis.Als uw telefoon onverhoopt wordt gestolen, kan de politie het IMEI nummer van uw telefoon gebruiken om een SMS bom te sturen, met de tekst "Deze telefoon is gestolen, ga naar de politie". Hierdoor is het voor een dief onmogelijk het toestel nog te verkopen omdat de koper dan uiteraard ziet dat het geen zuivere koffie is.U zult wellicht bedenken dat wanneer iemand in uw toestel een andere SIM-kaart stopt, die persoon dan geen SMSjes meer kan ontvangen van de politie. Dat is dus niet waar. Naast het GSM nummer (dat aan de SIM-kaart gebonden is) zendt de telefoon ook altijd een IMEI nummer mee, waardoor een provider kan zien met welke telefoon gebeld wordt. Een provider is in staat om een SMS te sturen naar zowel een GSM nummer als naar een IMEI nummer.
Aangezien het IMEI nummer niet verandert wanneer men een andere SIM kaart in het toestel stopt, is dit dus een goede beveiliging.


Wellicht iets meer informatie dan nodig is voor jou, op dit moment. Maar dat maakt het voor mij makkelijk om naar dit topic te linken, bij andere vragen over gestolen smartphones. Van andere forum-leden.


Succes !

Netwerker

Diederik29

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zou niet direct het contract willen maar een 06 nummer. Ik heb een ipad met vodafone abbonnement maar wat is hiervan het 06 nummer? DIe heb ik nodig om een account aan te maken.


Joëlla

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waar kan ik mijn aankoopbewijs vinden? Ik heb al de site geprobeerd die onder mijn afleverbewijs staat maar dit werkt niet.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Joëlla Als je online een bestelling hebt geplaatst zit een pakbon bij je bestelling. Deze wordt éénmalig verstrekt dus het is belangrijk dat je deze bewaart! 😄 Dit is ook je garantiebewijs.
Surjendra

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
Ik heb 28 Augustus een telefoon met abonoment besteld via MediaMarkt met een Vodafone abonoment.
Het gaat om een Samsung Galaxy S6.
Er was op dat moment een promotie van Samsung zelf. Als je bij MediaMarkt de S6 incl Vodafone abonoment besteld, krijg je een VR Gear gratis van Samsung.

Ik heb nu sinds 2 dagen mijn telefoon binnen.
Ik heb mijn deelname voltooid bij de Samsung Website voor de VR Gear.
Alleen heb ik een probleempje. bij de deelname vragen ze een Kopie van de Vodafone contract.
Ik heb mijn telefoon besteld via de Webshop van mediamarkt.
Het kwam thuis bezorgd via AMP-Logistic, waar ik een digitale contract moest ondertekenen, dat is allemaal verlopen hoe het hoort. Alleen heb ik geen kopie van de Vodafone Contract. Hierbij mijn vraag is. Hoe kan ik een kopie van mijn Vodafone Contract krijgen? Ik heb het z.s.m. nodig.
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo,

Volgens mij heb je bij de levering van je Samsung Galaxy S6 smartphone wel een pakbon gekregen met daarop vermeld het IMEI-nummer van je Samsung Galaxy S6. En tevens daarop vermeld de levering van jouw Vodafone SIM-kaart.
Een kopie van die pakbon is ook toegestaan bij die aktie van Samsung Electronics Promotie Actie.
Wel moet je de echte streepjescode van de verpakkingsdoos uitknippen en plakken op het formulier. Het IMEI-nummer van de pakbon en van die streepjescode moeten gelijk zijn aan elkaar.

Noteer voor de zekerheid het IMEI-nummer van je smartphone in je agenda of notitie-boekje. Dan heb je die veilig opgeborgen in geval van diefstal van je smartphone.

Als je ook geen pakbon hebt. Dan moet je toch de Vodafone Klantenservice bellen, op telefoonnummer 1201.
Na een hele grondige indentificatie-controle, krijg je dan een kopie van je Vodafone Contract in je email-adres.

Succes!


Netwerker
Surjendra

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor het snelle antwoord.
Ik heb inderdaad een kopie van de Pakbon en de stikker van de S6 opgestuurd.
Op de Pakbon staat inderdaad een EAN Nummer die gelijk is aan de stikker op de S6 Doos. Heb inderdaad van de stikker op de doos een kopie gemaakt waaronder de streepjescode er ook op staat.
Als het goed is dan heb ik het prima gedaan. Hierbij is mijn vraag dan beantwoord.
Hartstikke bedankt voor uw tijd.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai ,

Als je vraag heeft beantwoord en deze ook is opgelost vink deze dan even aan met Als oplossing accepteren en misschien en kudo erbij ;)?
Andyman

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dag wie o wie kan me helpen aan mijn aankoopbewijs ben t zoek geraakt tijdens mn verhuizing kan iemand me helpen?? mvg
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

We kunnen je aankoopbewijs niet via het forum ophalen. Wat je even zou kunnen doen is contact op te nemen met de klantenservice via, www.vodafone.nl/support/contact/

Hopelijk lukt het via de klantenservice! We horen het graag van je terug.
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Andyman
Ik heb jouw bericht even toegevoegd aan een topic over hetzelfde/soortgelijk onderwerp. Wellicht staat hierin het antwoord dat je zoekt
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Is het nog gelukt om aan je pakbon te komen @Andyman? Zo niet, dan kun je hiervoor altijd even contact opnemen met onze klantenservice.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic