Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,130Oplossingen
  • 1,516Discussies
  • 74.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Klacht geen berijkbaar heid Alleen-lezen Onopgelost

Hier mijn bericht ik heb een leuk abonnement van jullie waar ik totaal geen berijk bij hebt tis leuk dat jullie 20%korting willen geven daar heb ik niks aan ook voor die afkoop som doe ik niet aan mee...

Abonnementen van derden Alleen-lezen Onopgelost

Beste, bij mij is er meerdere malen buiten bundel kosten afgeschreven onder 'diensten van derden' terwijl ik me helemaal niet daarvoor heb aangemeld. Ik heb na de eerste keren dat dat gebeurde op advi...

ms_ehsary door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

My vodafone app Alleen-lezen Opgelost

Krijg de melding "My Vodafone is gestopt" na upgrade naar Android 6.0.1, is 22-05 geupdateted. keuze: melding en ok. Heb melding aangeklikt. Is hier een oplossing voor? Mijn Gsm is HTC ONE M8s.

warrior1 door Meedenker
  • 13 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung 6s Alleen-lezen Onopgelost

Sinds gisteren ben ik weer terug van vakantie 3 weekjes naar Spanje maar in de eerste week moes mijntelefoon opeens opnieuw opstarten geen probleem is dat. Maar toen wou ik me wachtwoord doen wist ik ...

Red abonnement telefonisch 2 jaar verlengd met iPhone 7 128gb Alleen-lezen Onopgelost

Gisteren mijn abb verleng bij Vodafone, dit gebeurde telefonisch waarbij het contract opgenomen wordt .Leuke aanbieding voor € 34,- p/maand Red en € 408 bijbetaling voor de iPhone 7 128gb. Vandaag ech...

bios door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Geen bereik in nieuwe huis Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik wil een nieuw huis gaan kopen in Huis ter Heide (Drenthe).Alles is geweldig aan dit huis maar ik zag dat ik totaal geen bereik heb met mijn telefoon (Samsung s4) met Vodafone netwerk.Buiten w...

Vaslopen S7 edge Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb de S7edge al een tijdje in mijn bezit en merk dat de telefoon regelmatig vastloopt. Deze heb ik maar eens leeg getrokken van data en een factory reset gedaan via het opstart menu.Dit gaat...

Kevin187 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Drie strepen Samsung 7 edge Alleen-lezen Onopgelost

Goeie avond,Voor moederdag heb de Samsung 7 edge gekregen bij me abonnement verlenging .Maar nu heb ik drie horizontale strepen in me beeldscherm.Na opnieuw opstarten is het er gelijk weer.Wat nu te d...

Red abonnement Alleen-lezen Onopgelost

L.S. Met de aankomst van de iPhone 7 zijn er scherpe aanbiedingen boven water gekomen.Ik betaal €54,- p.m. voor 3GB internet, het zelfde maandbedrag wordt nu getoond op de website voor 5GB internet.Hi...

Newton door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

registreren lukt niet Alleen-lezen Onopgelost

Ik kan me nie registreren met mijn mobiele nummer. Ik krijg wel een tijdelijkwachtwoord bij My Vodafone. Als ik me wil registreren (account aanmaken) verschijnt de 'zandloper' die constant blijft. Ik ...

Iphone 7 32GB Gold bestellen mislukt telkens vanaf 09:00 smorgens Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone. Ik ben al vanaf gisteren 09:00 bezig om een Iphone 7 32gb gold te bestellen/preorderen.Ik heb gisteren een mail gekregen met een kortingscoupon ter waarde van € 60 per email met een ex...

Gertje1987 door Gedreven Ontdekker
  • 10 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

emailen over 3G/4G niet mogelijk met Vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Al een tijdje problemen om met IPhone 6 (nu IOS 9.3.5) via@hetnet account emails te versturen en te ontvangen via 3G of 4G. Via wifi lukt het wel, maar dat is nu juist niet de bedoeling.Server inkomen...

bingo100 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

verzekering opzeggen Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb een vraag; Vorig jaar heb ik mijn contract afgesloten met een verzekering maar ik wil graag de verzekering opzeggen.Heeft iemand enig idee als dit kan, en hoe dit dan moet? Groet!

hello7 door Ontdekker
  • 7 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

Nieuwe functies? Alleen-lezen Onopgelost

Misschien is het eens een idee om nieuwe functies te implementeren? Zo mis ik wel de oude functies die beschikbaar waren voor forum leden (hoger in rang zal ik waarschijnlijk niet stijgen :p). De enig...

Smartphonegarantie heet nu Next?? Alleen-lezen Onopgelost

In juli is mij telefonisch een nieuwe Vodafone abonnement verkocht. Mijn oude abonnement was Red Super en het nieuwe abonnement is dat ook. De oorspronkelijke einddatum was 23 september 2016 en voor h...

sander020 door Gedreven Liefhebber
  • 30 Topics
  • 2 Oplossingen
  • 4 Likes

Bellen vanuit het buitenland naar het buitenland Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een prepaid SIM kaart en wil vanuit verschillende europese landen naar de Verenigde Staten bellen en gebeld worden. Is er een Blox die ik hiervoor kan gebruiken om dit zo voordelig mogelijk te ...

ErikvH door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

EAN Code Galaxy S7 Edge Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Ik heb de galaxy s7 edge besteld en inmiddels ontvangen. Om mee te kunnen doen aan de Gear VR promotie van Samsung heb ik de EAN code nodig. Normaal staat deze op de verpakking, echter deze heb i...

OlavvK door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

2x Netflix Alleen-lezen Onopgelost

Hoi,Ik ben al jaren klant en kwam er gisteren achter dat ik nog beschikking had tot 3 maanden gratis Netflix. Die heb ik dus geactiveerd. Ik wil echter mijn abbonoment verlengen en als het goed is kri...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Polls
De iPhone 14 is gelanceerd. Voor welke iPhone ga jij voor de winkel liggen?

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen