Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,257Oplossingen
  • 1,691Discussies
  • 77.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Red in het buitenland?? Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een Vodafone red abonnement. Kan ik nu zonder kosten in Oostenrijk mijn raming aan laten staan zonder extra kosten. ??Ik heb een extra buitenland xl abonnement kan ik dat nu opzeggen. ??En ande...

Europees red abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hallo ja mijn abonnement bij jullie bevalt me prima.

Vodafone Mobile Wi-Fi W5101 Alleen-lezen Onopgelost

Hoi, Enkele jaren geleden heb ik bovenvernoemd toestel aangeschaft.Heeft altijd prima gewerkt, tot ik nu een data kaart van een andere provider erin wilde stoppen en deze tot mijn verbazing dus een si...

staja1313 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Beltegoed code gisteren gekocht ongeldig? Alleen-lezen Onopgelost

De code die ik gisteren in de supermarkt heb gekocht is ongeldig. Neem contact op met de klantenservice krijg ik als melding. Ik kan jullie niet bellen dus via deze weg; wat kan ik nu doen?

evelijn door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

S7 Edge laat uitschakelen 'Vegen' niet toe Alleen-lezen Onopgelost

Beste mensen, Heb net de Galaxy S7 Edge in huis. Bij de optie Schermvergrendeling en beveiliging kun je het Type schermvergrendeling instellen, Die staat nu op 'vegen'. Wat ik ook probeer, ik kan die ...

My Vodafone (android) Alleen-lezen Opgelost

Wanneer ik op mijn telefoon inlog in de AppStore krijg ik de volgende tekst te zien:"Oeps! Dat is jammer. Met het profiel waarmee je bent ingelogd, kun je dit onderdeel van de app niet bekijken.Bijvoo...

Brian1979 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 2 Likes

SMS-jes naar SMS Parking Alleen-lezen Opgelost

Ik heb een abonnement bij SMSParking; de naam zegt het al, parkeren met een SMS-je. Ik zie nu dat Vodafone per SMS-je naar 4030 21 eurocent in rekening brengt. SMSParking brengt echter ook kosten in r...

be3a18 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Problemen met verkrijgen nieuwe simkaart Alleen-lezen Opgelost

Hallo, Ik heb onlangs een nieuwe telefoon aangeschaft (Samsung Galaxy S6). Hiervoor heb ik mijn simkaart zelf bijgeknipt, maar mijn S6 pakt hem niet meer. Daarom zou ik graag een nieuwe prepaid simkaa...

Jaronatn door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Promotie samsung galaxy s7 edge. Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Ik heb 28 januari 2017 een samsung galaxy s7 edge gekocht. En er werd nog geadverteerd met een gratis gear fit 2 in het filiaal Nieuwendijk in Amsterdam. Vandaar dat ik voor de Samsung galaxy s7...

M1708 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone Wallet Nexus 5X Alleen-lezen Opgelost

De app in Google play zegt : "Je apparaat is niet compatible met deze versie." Heeft dit te maken dat er op deze telefoon Android 7.1.1 staat? De SIM kaart is er een met NFC. Of worden Nexus apparaten...

Jetlex door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Europees red abonnement Alleen-lezen Onopgelost

Hoi ik ben in de veronderstelling dat ik dus omdat ik mijn roaming functie aan hebt gezet dat ik omdat ik een bovengenoemde Europa red abonnement heb met onbeperkt data verkeer ook via Vodafone Duitsl...

Vodafone wallet wil niet up-daten Alleen-lezen Onopgelost

Ik gebruik vodafone wallet al bijna 2 jaar met mijn smamsung note 4 edge (geen vodafone versie). Perfect met name omdat het scherm te scannen is met bijna alle klantenkaarten.Sinds begin december moet...

JeroenMol door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

PostNL doet niet wat zij belooft Alleen-lezen Opgelost

Ik weet niet of dit de juiste plek is om dit aan te kaarten, maar ik wil even mijn verhaal kwijt. Ik heb vorige week mijn abonnement omgezet en een nieuw toestel besteld. Omdat ik een paar dagen weg z...

Dit door Gedreven Ontdekker
  • 12 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

Hopeloos Alleen-lezen Onopgelost

Niets meer bestellen bij Vodafone, komen afspraken niet na, afgesproken prijzen worden niet gehanteerd en het mooiste is???????????? ik heb een abonnement proberen te verlengen 3x gebeld op alles een ...

Prepaid YOU - data gaat af van EU-bundel? Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, ik heb de "oude" Vodafone YOU L pakket nog, waarin mij werd beloofd: 1 GB voor EU en 1,5 GB voor EU+NL. Ik ben nu in Nederland, en als ik data gebruik, gaat die telkens af van de "waardevollere...

jacob990 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Wanneer android 6 voor S5plus? Alleen-lezen Onopgelost

Wanneer kan ik de update verwachten?

Mirjam69 door Gedreven Ontdekker
  • 8 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Tegoed weg Alleen-lezen Onopgelost

Hi,Ik heb eergisteren mijn tegoed opgeladen met €20,- om vervolgens de you bundel, online only, aan te zetten. Ik kreeg geen bevestigings sms. En na de code voor de bundel nogmaals te versturen kreeg ...

nanetteB door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Jammer Alleen-lezen Onopgelost

Ik had vorig jaar ook een abonnement afgesloten 1 met verzekering voor het toestel..... toen ze mijn telefoon uit de werk auto gestolen hadden dacht ik bij Vodafone wel goed te zitten ze hadden me imm...

Alexvidw door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen