EenKlant

Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Hoe krijg ik beloofde 950MB data voor 30 dagen?

 Ik heb eerder dit jaar een sim-kaart besteld die als welkomstgeschenk 950MB aan data zou geven die 30 dagen geldig zou blijven. Zie screenshot. Die heb ik dit weekeinde in gebruik genomen, en de internettoegang werkte onmiddelijk, en nu krijg ik een bericht dat ik 50MB heb gekregen die maar 7 dagen geldig blijft.
 
Hoe krijg ik die 950MB voor 30 dagen?
 
 
22 Reacties 22
EenKlant
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Het was eigenlijk overal. Ik bevond me meest in Amsterdam-Noord. Ik hoor ook van een andere Ingress speler die in ZO en elders onder het IJ in A'dam speelt dat hij ook niet prettig speelt op het VF netwerk. Ik weet niet precies wat zijn klachten zijn.
 
 
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Beste EenKlant,

Ik snap niet goed wat je bedoelt. Heb je problemen met een bepaalde BloX, of is het netwerk instabiel op jouw toestel?
EenKlant
topicstarter
Meedenker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Bepaalde handelingen in het spel o.a. voor het uitwisselen van spelinventaris tussen spelers waarvoor communicatie met de spelservers vereist is verliepen gewoon heel vaak niet goed en mislukten dan waardoor ik ze heel vaak moest herhalen. Ook veel meldingen van "Server error" in de app die ik nu ook niet meer zie via het TM netwerk. Waar het mis ging in de communicatie kan ik niet beoordelen natuurlijk. Ik heb alleen maar een zéér merkbaar verschil kunnen vaststellen bij dit specifieke gebruik direct nadat ik naar het TM netwerk had overgeschakeld.
 
Ik heb gisteren nog enkele honderden items met een paar spelers uitgewisseld. Dat zou eerder echt een crime zijn geweest en vrijwel ondoenlijk.
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic