jc1

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik mijn prepaid simkaart vervangen voor een andere simkaart?

Ik heb al een aantal jaar een prepaid simkaart van Vodafone. Maar toen ik twee jaar geleden de samsung galaxy s4 kocht heb ik mijn simkaart van een normale simkaart naar een microsimkaart laten knippen in de vodafone winkel. Ik ga nu weer een nieuwe telefoon kopen maar hierin moet een nano simkaart. Nu las ik ergens dat je een microsimkaart niet naar een nano simkaart kan laten knippen. Klopt dat? En als dat klopt moet ik dan een nieuwe kopen of kan ik die gewoon gratis krijgen?

Alvast bedankt!
5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Een simkaart laten knippen kan mis gaan. Ik raad dit eigenlijk nooit aan. Je kunt via de klantenservice of de winkel een nieuwe simkaart aanvragen. De normale kosten voor een simkaart zijn 20 euro, echter zoals een nieuw toestel etc. Wordt er soms een uitzondering gemaakt waardoor je hem gratis krijg (althans bij een abonnement, maar ik neem aan dat ze bij prepaid dezelfde regels hanteren).
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Hoi jc1 , welkom op het forum! Steven- heeft helemaal gelijk, het knippen van een simkaart is niet aan te raden. Dit kan de simkaart beschadigen. Heb je inmiddels al contact gehad met de klantenservice of ben je naar een Vodafone winkel geweest voor een nieuwe simkaart?
jc1
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hoi , nee ik ben nog niet geweest ik ga vrijdag! groetjes Judith
Thomas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 428Posts
  • 21Oplossingen
  • 17Likes
jc1, is het afgelopen vrijdag nog gelukt met de simkaart bij de Vodafone winkel?
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic