Demilenderink

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik mijn incassodatum wijzigen naar een later moment?

Goedemiddag, 

ik heb een telefoon abbonoment bij jullie lopen. Graag zou ik mijn incasso moment willen verplaatsen naar einde van de maand

Alvast dank!

met vriendelijke groet 

demi lenderink

3 Reacties 3
Shane
Community Moderator
Community Moderator
  • 15Posts
  • 4Oplossingen
  • 3Likes

Hey @Demilenderink, welkom op onze Community!

Het is alleen maar handig als de incasso op de juiste dag van de maand valt. Top dat je dit aangeeft. 

Ik heb de optie om het incassomoment voor je aan te passen naar de 27e van de maand op zijn laatst. De incassodatum kan hierbij wel 3 dagen van afwijken. Ook duurt het tot de 2 maanden voordat de wijziging merkbaar is vanwege administratieve wijzigingen in ons systeem.

Wil je voor mij het nummer waar het om gaat invullen bij de Profielgegevens van je Community account, onder het kopje Persoonlijke Opmerkingen? Plaats dan ook opnieuw een berichtje in deze topic. Dan weet ik dat het aangepast is en voer ik de wijziging door. 🙂

Demilenderink
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen,

mijn contact gegevens kan ik niet aanpassen, blijf foutmeldingen krijgen. Mijn persoonnummer is: 702***** en mijn telefoonnummer is: 06*****

**Bericht aangepast door moderator**

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 40Posts
  • 18Oplossingen
  • 8Likes

Hallo @Demilenderink , bedankt voor je reactie. Ik heb deze gelijk aangepast voor je aangezien jij je persoonlijke gegevens in een openbaar bericht had gedeeld. Plaats deze nooit op websites en internetfora. Ook niet bij ons op onze Community. Er zijn namelijk virussen die teksten op het internet scannen op e-mailadressen.

Jammer dat je tegen een probleem aanliep bij het achterlaten van je gegevens in je eigen profiel. Wanneer je bij je Community profiel je gegevens aanvult, zorg er dan altijd voor dat je geen speciale tekens gebruikt. Vaak is dat de oorzaak. 

Op je verzoek heb ik je betaalwijze aangepast naar het einde van de maand. Zoals aangegeven: hou er rekening mee dat deze wijziging pas per de maand april start. De factuur van de maand maart wordt nog op  het oude tijdstip afgeschreven.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic