eddiemarga

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik My Vodafone en Mijn Ziggo ontkoppelen?

Hi,

Graag wil ik het ziggoaccount en vodafone account ontkoppelt hebben. Vodafone behoord namelijk tot mijn zoon en hij wil graag zelf kunnen inloggen + facturen inzien.

Groeten,

Eddie Vlemmings

2 Reacties 2
eddiemarga
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Het Vodafone account dient te worden omgezet naar *[edit:  e-mailadres verwijderd door moderator]* 

Het Ziggo account dient te blijven op *[edit:  e-mailadres verwijderd door moderator]* 

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 40Posts
  • 18Oplossingen
  • 8Likes

Hallo @eddiemarga , welkom op onze Community. Wanneer het je zelf niet lukt om de beide accounts los te koppelen dan helpen wij je hier graag mee. Fijn dat je hiervoor een topic hebt aangemaakt.

Ik heb eerst je reactie bewerkt en de e-mailadressen verwijderd. Houd je e-mailadres privé. Plaats deze niet op websites en internetfora. Er zijn namelijk virussen die teksten op het internet scannen op e-mailadressen. Wanneer jij een e-mailadres wilt doorgeven, kan dit heel eenvoudig via je persoonlijke profiel instellingen. Alleen de moderatoren kunnen je adresgegevens inzien. 

Op je verzoek heb ik het My Vodafone account van je zoon losgekoppeld en het e-mailadres hierop aangepast. Dat is geregeld.

Per ongeluk heb ik bij deze handeling je Mijn Ziggo registratie ongedaan gemaakt. Sorry hiervoor. Via de website van Ziggo kun je eenvoudig een nieuwe Mijn Ziggo registratie met het juiste e-mailadres aanmaken. Na het registreren van een nieuw Mijn Ziggo account zijn al je gegevens gelijk weer inzichtelijk.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic