Hoi @Caglar
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone.
Een kopie van je contract of bv van een pakbon opvragen kan via het kanaal waar je besteld hebt. Dwz:
- heb je online of telefonisch besteld, dan neem contact op met de klantenservice (zie vodafone.nl/support)
- heb je in een Vodafone winkel besteld, dan kan de winkel waar je je contract genomen hebt je een kopie geven.
Lees op de community van Vodafone: Als je online een bestelling hebt geplaatst zit een pakbon bij je bestelling. Deze wordt éénmalig verstrekt dus het is belangrijk dat je deze bewaart! (maar zou toch gewoon even met de klantenservice van Vodafone opnemen). Een kopie contract kun je opvragen door te bellen met 0800-0094 of door ons een bericht te sturen via Facebook of Twitter als het online of via de tel is afgesloten. Is het in een winkel afgesloten dan mag je langs de desbetreffende winkel gaan.
Dit is de informatie die ik hier over heb. Ik begrijp dat je inmiddels contact hebt opgenomen en dat ze je bij Vodafone melden dat ze je geen informatie kunnen verstrekken. Misschien door het verhaal dat je pakbon je aankoop bewijs is, die je had moeten bewaren. Gelukkig zijn er ervaren Vodafone medewerkers online aanwezig, misschien kunnen die je beter nieuws melden. Heb nog even geduld, ze komen je graag helpen (als dat mogelijk is natuurlijk) :).