Hallo .
Ik heb een proefperiode gedaan met youtube premium na afkoop toch stop gezet ..
Maar nu heb. Ik me toch bedacht maar nu krijg ik dat betaling is mislukt en dat ik.het maximale heb bereikt wat k met men vodafone account kan betalen. Dat ik contact op moet nemen met vodafone. Ik begrijp dit niet
Ik hoop dat ik dit alsnog kan doen
Mvg Robert Huber
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @Hubertje!
Lekker hé, YouTube Premium! Snap wel dat je dat toch wel handig vindt!
Wil je even kijken op Payinfo om te kijken of er een blokkade op staat? Daardoor kan je nog wel eens die melding krijgen. Je limiet is namelijk op het hoogst zag ik al, dus dat kan het niet zijn. Laat je me weten of je daar uit komt?
Hi @Hubertje!
Lekker hé, YouTube Premium! Snap wel dat je dat toch wel handig vindt!
Wil je even kijken op Payinfo om te kijken of er een blokkade op staat? Daardoor kan je nog wel eens die melding krijgen. Je limiet is namelijk op het hoogst zag ik al, dus dat kan het niet zijn. Laat je me weten of je daar uit komt?
Dankjewel het is me nu gelukt
Groetjes
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.