gkmn.kar

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Onterechte kosten berekend voor mobiel internet

In de maand augustus wordt er onterecht 99 Euro berekend voor mobiel internet. In de iPhone heb ik 2 sims, een fysieke en een eSim. Mobiel netwerk op de fysieke sim (particulier) staat uitgeschakeld. Mobiel netwerk op de eSim (zakelijk) staat uiteraard ingeschakeld. Nu wordt er op het particuliere abonnement kosten berekend en volgens Vodafone heb ik die 99 Euro kosten binnen enkele uren opgebouwd. Rond de tijdstippen dat ik de sms berichten kreeg dat deze kosten zijn gemaakt was ik ook nog eens op de snelweg onderweg. Ik ga hier niet akkoord mee en eis dan ook dat er onderzoek ingesteld wordt cq de kosten worden teruggedraaid.

3 Reacties 3
Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 57Posts
  • 18Oplossingen
  • 9Likes

Goedemorgen! @gkmn.kar 

Dat zijn veel extra kosten en als je je hier niet van bewust bent, snap ik dat je dit even navraagt. 

Ik heb het systeem gecheckt en zie de kosten hier ook terug. Ik zie dat je de dag erna Blox Beperkt Internet erop gezet hebt, dat is goed want hierdoor ga je het voorkomen in de toekomst. Helaas zijn de kosten wel terecht 😞 Je bent buiten je bundel gegaan en die kosten staan hier ook geregistreerd. Ik ben bang dat er toch iets mis gegaan is waardoor je data verbruikt hebt!  Ik kan daarom de kosten ook niet vergoeden helaas.

gkmn.kar
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo Carlien. Ja, er is inderdaad iets mis gegaan. Maar niet bij mij. Mobiel netwerk op mijn privélijn staat uit, omdat ik op dezelfde telefoon een zakelijke lijn aan heb staan met onbeperkt mobiel internet. Zelfs de mogelijkheid voor het schakelen tussen mobiele data tussen beide lijnen staat uit. Ik verwacht een oplossing en niet een teleurstellend antwoord dat jullie simpelweg reageren dat de kosten terecht zouden zijn. Dat is het namelijk niet. 

Carlien
Community Moderator
Community Moderator
  • 57Posts
  • 18Oplossingen
  • 9Likes

Hi @gkmn.kar! Ik kan het niet mooier maken dan het is. Ik heb het intern gecheckt en zoals gister aangegeven, zijn de kosten terecht en kan ik er niks aan veranderen. Mogelijk is er iets mis gegaan in de instellingen waardoor er buiten bundel kosten gemaakt zijn. Sorry dat ik er verder niks anders van kan maken! 

Ik stuur je voor de zekerheid deze link nog even maar waar je kan uitzoeken waar de data naartoe is gegaan via de instellingen van je toestel. 
Tips | Dataverbruik | Support (vodafone.nl)

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic