Famke80

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoe kan ik Whatsapp overzetten van iPhone naar Android?

image.jpg

image.jpg

Hallo,

 

ik wil mijn oude whats app berichten van de iPhone overzetten naar Android maar ik krijg deze meldingen en het lukt dus voor geen meter. Voor mijn gevoel doe ik wat moet en zoals het hoort. 

Kunnen jullie mij helpen?

 

Mer vriendelijke groet 

Rianne van der Zee

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 6Posts
  • 4Oplossingen
  • 0Likes

Hallo @Famke80 , welkom op onze Community. Gefeliciteerd met je nieuwe telefoon. Fijn dat je ons hebt gevonden wanneer je tegen dit probleem aanloopt. Het overzetten van je Whatsapp berichten is wel iets dat goed moet gebeuren.
 

Zorg er wel voor dat hetzelfde telefoonnummer op het nieuwe apparaat als op het oude apparaat en dat beide apparaten zijn voorzien van de nieuwste Whatsapp software.


Volg vervolgens deze stappen om je chats over te zetten van een iPhone naar een Android-apparaat:
-Stel je nieuwe Android-apparaat in en kies ervoor om gegevens te herstellen wanneer je daarom wordt gevraagd.
-Verbind de apparaten via de kabel wanneer het scherm Kopieer apps en gegevens verschijnt.
-Tik op Vertrouw als de iPhone een waarschuwing toont.
-Volg de kopieerschermen.
-Zorg ervoor dat de iPhone ontgrendeld blijft tijdens het overzetten.
-Gebruik de camera van de iPhone om een QR-code te scannen als je daarom wordt gevraagd.
-Tik op Start.
-Voltooi het overzetten en maak de kabel los.
-Open WhatsApp op je Android-apparaat.
-Verifieer je account met hetzelfde telefoonnummer dat je op je oude apparaat gebruikt.
-Tik op Starten wanneer je wordt gevraagd om je chatgeschiedenis te importeren.
 

Opmerking: Tijdens de migratie is het niet mogelijk om naar Bestanden te gaan en de WhatsApp-map te selecteren in de Stap over op iOS-app. Hiermee moet het lukken.

Meer informatie hierover kun je vinden op deze pagina.

Kom je er niet uit met dit stappenplan? Laat het gerust weten.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 6Posts
  • 4Oplossingen
  • 0Likes

Hallo @Famke80 , welkom op onze Community. Gefeliciteerd met je nieuwe telefoon. Fijn dat je ons hebt gevonden wanneer je tegen dit probleem aanloopt. Het overzetten van je Whatsapp berichten is wel iets dat goed moet gebeuren.
 

Zorg er wel voor dat hetzelfde telefoonnummer op het nieuwe apparaat als op het oude apparaat en dat beide apparaten zijn voorzien van de nieuwste Whatsapp software.


Volg vervolgens deze stappen om je chats over te zetten van een iPhone naar een Android-apparaat:
-Stel je nieuwe Android-apparaat in en kies ervoor om gegevens te herstellen wanneer je daarom wordt gevraagd.
-Verbind de apparaten via de kabel wanneer het scherm Kopieer apps en gegevens verschijnt.
-Tik op Vertrouw als de iPhone een waarschuwing toont.
-Volg de kopieerschermen.
-Zorg ervoor dat de iPhone ontgrendeld blijft tijdens het overzetten.
-Gebruik de camera van de iPhone om een QR-code te scannen als je daarom wordt gevraagd.
-Tik op Start.
-Voltooi het overzetten en maak de kabel los.
-Open WhatsApp op je Android-apparaat.
-Verifieer je account met hetzelfde telefoonnummer dat je op je oude apparaat gebruikt.
-Tik op Starten wanneer je wordt gevraagd om je chatgeschiedenis te importeren.
 

Opmerking: Tijdens de migratie is het niet mogelijk om naar Bestanden te gaan en de WhatsApp-map te selecteren in de Stap over op iOS-app. Hiermee moet het lukken.

Meer informatie hierover kun je vinden op deze pagina.

Kom je er niet uit met dit stappenplan? Laat het gerust weten.

Famke80
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hallo,

 

ik ga het proberen met mijn zoon zometeen. ☺️ 

bedankt in ieder geval. Mocht het niet lukken laat ik het weten. 

met vriendelijke groet 

Rianne 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12185Posts
  • 3551Oplossingen
  • 3175Likes

Dat Vodafone je helpt met informatie is heel erg netjes. Maar vragen over whatsapp kan je beter zelf doen aan whatsapp. Mocht het nu niet lukken, neem dan contact op met whatsapp of kijk bij hun op de website wat je moet doen. Daarmee ben je het snelst geholpen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic