dpakes1999

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Komen betalingen aan derden maandelijks op de Vodafone factuur te staan?

Hey,

Ik heb even een vraag, ik heb een Youtube Premium abbonement vastgelegd en deze (toekomstige) betalingen laten doen via Vodafone.
Hoe worden deze betalingen precies gedaan? Word het extra bedrag elke maand bij mijn huidige Vodafone afschrijving op gerekend of gaat dit op een andere manier?

Mvg
Dennis

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 33Posts
  • 10Oplossingen
  • 5Likes

Goedemorgen @dpakes1999 

 

Welkom hier op de Vodafone Community! Leuk dat je hier terecht bent gekomen voor raad en daad 🙂

Als je een dienst van derden besteld zoals YouTube Premium en ervoor kiest deze te betalen via Vodafone, worden deze kosten meegenomen op je Vodafone factuur. 
Dat betekent dat je maandelijks een kopje terug vind op je factuur met de tekst: Diensten van derden, en daaronder worden de kosten berekend.
 

Meer informatie over Apps betalen via je Vodafone factuur vind je hier

Het bestellen en/of opzeggen van deze diensten kan alleen via Google Play of App store 🙂

Ik hoop je zo voldoende te hebben geinformeerd.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 33Posts
  • 10Oplossingen
  • 5Likes

Goedemorgen @dpakes1999 

 

Welkom hier op de Vodafone Community! Leuk dat je hier terecht bent gekomen voor raad en daad 🙂

Als je een dienst van derden besteld zoals YouTube Premium en ervoor kiest deze te betalen via Vodafone, worden deze kosten meegenomen op je Vodafone factuur. 
Dat betekent dat je maandelijks een kopje terug vind op je factuur met de tekst: Diensten van derden, en daaronder worden de kosten berekend.
 

Meer informatie over Apps betalen via je Vodafone factuur vind je hier

Het bestellen en/of opzeggen van deze diensten kan alleen via Google Play of App store 🙂

Ik hoop je zo voldoende te hebben geinformeerd.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic