Hi @firebird1, welkom op de Community!
Balen dat je het een en ander niet kunt koppelen. Ik ben er voor je ingedoken en ik zie dat er op het e-mailadres wat je voor My Vodafone gebruikt al een koppeling met een Mijn Ziggo account actief staat. Dit klantnummer is echter oud en niet meer actief en ontkoppel ik daarom per direct.
Voor je actieve Ziggo klantnummer heb je al een gebruikersnaam. Wat we gaan doen, is het koppelen van je My Vodafone account met je Mijn Ziggo account.
Via onderstaande stappen kun je dat realiseren:
Log in op de My Vodafone omgeving (browser)
- Klik rechtsboven op je Accountnaam
- Klik op Mijn account aanpassen
- Klik onder het kopje Mijn Ziggo en My Vodafone samenvoegen op Accounts samenvoegen
- Klik op Start samenvoegen en log in met het account dat je voor Mijn Ziggo gebruikt
- Klik op Nu inloggen om je accounts te koppelen. Je behoudt het wachtwoord en e-mailadres voor My Vodafone.
Mocht je je Mijn Ziggo gebruikersnaam en/of wachtwoord niet meer weten, dan achterhaal je dat via deze pagina.