Beste,
Een periode geleden hebben wij Vodafone en Ziggo gekoppeld. Dit heeft voordelen, maar ook zeer frustrerende nadelen. Op mijn account heb ik een Vodafone Sim-Only abonnement. Bij Ziggo heeft mijn vader een abonnement. Wat ons echter frustreert is dat wij nu continu in de knel komen. De inlog van MijnZiggo en ZiggoGO is plots verandert in mijn e-mail adres en voor sms-verificatie werd ook mijn tel-nummer gebruikt. Ik ontvang mijn eigen Vodafone factuur op mijn email, mijn vader ontvangt de Ziggo factuur op zijn email, maar als hij inlogt op zijn MijnZiggo zijn geen producten zichtbaar. Nu hebben we de SMS verificatie gewijzigd in zijn nummer, maar nu kan ik geen wijzigingen meer doen in mijn Vodafone abonnement zonder de code van zijn telefoon. Al met al is het een warrig verhaal. Het lijkt alsof we twee verschillende accounts hebben maar de logingegevens zijn samengevoegd tot 1. Wij komen er niet meer uit. Ik wil graag op termijn het huis uit en ik zou zelf geen Ziggo abonnement kunnen afsluiten doordat dit administratief met accounts nu zo raar bij jullie verloopt.
Graag het verzoek tot ontkoppelen van Ziggo en Vodafone.
Alvast bedankt!
Met vriendelijke groet,
Tim Weijermars