John71

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik Mijn Ziggo en My Vodafone ontkoppelen?

Ik wil graag Ziggo en Vodafone ontkoppelen.Ik wil bij My Vodafone apart inloggen.Vanaf 02-08-2024 heb ik geen Ziggo meer.

Als ik mij inlog in Vodafone-Ziggo.Zie ik staan dat ik geen abbo heb bij Vodafone,terwijl ik die wel heb.

*** klantnummer verwijderd door mod***

12 Reacties 12
Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 97Posts
  • 9Oplossingen
  • 16Likes

Dag @JOHN7 als Ziggo er niet meer is, snap ik zeker dat deze er ook wel uitgehaald kan worden. Ik kijk dan ook graag mee dit te regelen. 
Als ik je account opzoek, zie ik geen Ziggo dat gekoppeld is. Deze is er al af. Je logt wel in met je Outlook mail? 

John71
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Ryan,

Nee ik log in met mijn gmail account

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 97Posts
  • 9Oplossingen
  • 16Likes

Dan hebben we de oorzaak gevonden! Het klantnummer dat je in je eerste bericht vermelde, verwijst naar een Outlookmail als gebruikersnaam. Kan je met deze link achterhalen of je de juiste gegevens kan opvragen en desnoods aanpassen? Dan moet het juiste vertoond worden wanneer je ingelogd bent. 

John71
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Welk klantnummer moet ik nu invoeren? Van Ziggo of Vodafone

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 97Posts
  • 9Oplossingen
  • 16Likes

Die van Vodafone!

John71
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hij geeft het verkeerde Emailadress.

Kunt u dit veranderen?

John71
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dit krijg ik als ik mijn emailadres wil veranderen.

Deze combinatie van klantnummer, postcode en huisnummer herkennen we niet. Wil je het nog eens proberen? Lukt dat niet, neem dan contact met ons op.

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 97Posts
  • 9Oplossingen
  • 16Likes

Ik ga kijken! @John71 Wederom heb ik je berichtje aangepast vanwege het vertonen van privé informatie.
De Gmail vermeld hier een account met inderdaad Ziggo en Vodafone. Zal ik anders alle accounts verwijderen dat je met het juiste mailadres het account kan inzien?

John71
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Graag Ryan

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 97Posts
  • 9Oplossingen
  • 16Likes

Die heb ik voor je verwijderd @John71 Probeer het gerust na 16:00 nog eens! 

John71
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oke,dit ga ik straks proberen.👍

John71
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sorry voor de late reactie,

Het is opgelost,ik heb een nieuwe login gemaakt,en nu kan ik al mijn gegevens van Ziggo-Vodafone weer inzien.

Bedankt Vodafone.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic