Stansat67

Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon bereik Strijen ruim onvoldoende!

Na een paar keer vragen waarom de telwfoonverbindings snelheid onvoldoende is in Strijen mocht ik tot nu toe geen antwoord van Vodafone ontvangen. Waarom niet?

Ik weet dat het wel voldoet omdat ik bellen met wifi heb geactiveerd op mijn telefoon (Samsung S24 ultra), maar waar nlijft die extra paal met verbinding in wijk over de keen?

Echte 5G praten we maar niet over 4G nul streepjes, nada bereik!

Ben teleurgesteld.

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12190Posts
  • 3551Oplossingen
  • 3176Likes

Bereik is altijd erg vervelend en zeker in deze tijd want ze zijn druk bezig met 4G+ en 5G en dan kan het dat je daar last van hebt. Een extra mast plaatsen, daar weten ze bij de klantenservice niets van. Dit zijn dingen die van hogerhand komt en die besluiten dan te plaatsen, of niet. 

Je kan via deze pagina controleren hoe het is met bereik en als het dan nog niet voldoende is dan kan je ook op deze pagina een melding maken. En binnen is altijd wat slechter, zeker in goed geïsoleerde huizen/gebouwen. Dan is 4G over wifi wel de beste keuze. 

Stansat67
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik geef het op, klantenservice reageert niet, krijg uitgebreide uitleg hoe het op te lossen van medewerker of "expert".

Zelfs berichten van jaren geleden worden opgehaald waar ik ook al klaagde over slecht bereik.

Ik heb ziggo internet met vodafone en heb hierdoor extra tv pakket.

Wil ik niet kwijt op dit moment.

Kpn heeft beslist een beter bereik, mijn vrouw heeft dit dus vergelijk is duidelijk.

Men wil gewoon weg niet erkennen dat het bereik onvoldoende is.

Beroepshalve moest ik in 's Gravendeel examineren met wifi, total onmogelijk aantal jaren geleden.

Is wel degelijk extra mast geplaatst, rij er vaak langs.

Nogmaals ik geef het op, men wil gewponweg geen onderzoek doen.

Ben er klaar mee.

Energieboy
Expert
Expert
  • 12190Posts
  • 3551Oplossingen
  • 3176Likes

Het blijft vervelend en wat je zegt, als je een leuke combinatie abonnement hebt dan wil je niet zo snel weg. Maar ja, als je bij KPN beter uit bent en ze hebben daar vast ook wel een leuke combinatie korting. Je kan altijd even vergelijken en ik zou de keuze maken voor een goed bereik want dat is ook wel erg belangrijk! Succes in ieder geval. 

Stansat67
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 10Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Yep, ga ik doen, heb me aangemeld bij KPN 

  • Zodra er glasfiber aansluiting is (wat nog even kan duren) stap ik over met combi internet tv en telefoon.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic