Ik probeer mijn nummer op te laden en krijd dan het volgende bericht:
Opgelost! Ga naar oplossing.
Goedemorgen @Jannus15, welkom op de Vodafone Community! 🙂
Ik zie dat de opwaardering alsnog is gelukt. Mocht je toch nog tegen problemen aanlopen, laat je het hier dan weten? 😄
Een hele goede morgen @Jannus15
Gaat het hier om een prepaid nummer? Zo ja, is deze al langer dan 6 maanden niet gebruikt?
Je tegoed blijft onbeperkt geldig, als je het minimaal één keer in de 6 maanden gebruikt. Met gebruiken bedoelen we elk betaald belletje, sms'je, elke internetsessie (niet via wifi) en elke opwaardering. Het tegoed dat bij aankoop al op je nieuwe simkaart staat is vanaf je eerste gebruik 6 maanden geldig.
Wat gebeurt er als je 6 maanden je tegoed niet hebt gebruikt?
Dan kun je je tegoed 3 maanden niet gebruiken. Je bent de eerste 2 maanden wel nog bereikbaar.
Waardeer je in die 3 maanden op? Dan blijven je nummer en het tegoed gewoon van jou. Als je niet opwaardeert, sluiten we je nummer af en vervalt je tegoed. Gebruik dus minimaal één keer per 6 maanden je tegoed om je nummer actief te houden.
Of heb je een abonnement en wil je een stapje hoger, of extra data/belminuten?
Bekijk dan deze pagina eens, daar staat hoe je deze extra kunt aanvragen bij een abonnement.
Goedemorgen @Jannus15, welkom op de Vodafone Community! 🙂
Ik zie dat de opwaardering alsnog is gelukt. Mocht je toch nog tegen problemen aanlopen, laat je het hier dan weten? 😄
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.