Wim Wagenvoort

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het mobiele nummer is niet geschikt voor opwaarderen

Goedemorgen, Ik heb een nieuwe prepaid gekocht en heb deze net geactiveerd. Ook heb ik een myVodafone account aangemaakt met de benodigde gegevens. Op een of andere manier krijg ik toch elke keer de melding "Het mobiele nummer is niet geschikt voor opwaarderen"
Hoe kan ik dit oplossen?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3576Posts
  • 1087Oplossingen
  • 1180Likes

Hi @Wim Wagenvoort, welkom hier

Het kan soms even duren voordat alles in de achterliggende systemen is verwerkt waardoor het opwaarderen niet direct lukt nadat je de prepaid simkaart hebt geregistreerd. Vanaf hier heb ik als test je tegoed met € 2 opgewaardeerd en dit lukte. Ook zie ik geen andere bijzonderheden. Wil je het later vanmiddag nog eens proberen? Via deze manieren kun je jouw tegoed opwaarderen.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3576Posts
  • 1087Oplossingen
  • 1180Likes

Hi @Wim Wagenvoort, welkom hier

Het kan soms even duren voordat alles in de achterliggende systemen is verwerkt waardoor het opwaarderen niet direct lukt nadat je de prepaid simkaart hebt geregistreerd. Vanaf hier heb ik als test je tegoed met € 2 opgewaardeerd en dit lukte. Ook zie ik geen andere bijzonderheden. Wil je het later vanmiddag nog eens proberen? Via deze manieren kun je jouw tegoed opwaarderen.

Wim Wagenvoort
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemorgen Cecilia,

Bedankt voor je reactie. Ik zal het straks nog eens proberen.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 136Posts
  • 42Oplossingen
  • 48Likes

Hi @Wim Wagenvoort, heb je inmiddels nog een poging verricht en is dat geslaagd? 

Wim Wagenvoort
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi Vincent,
Ja alles is goed gekomen. Cecilia had het juist, het had even tijd nodig. 😊

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic