Bascanvas

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik mijn eSIM overzetten?

E sim overzetten naar nieuw toestel werkt niet, geen qr in app, via myvodafone geeft aan dat mijn gegevens niet opgehaald kunnen worden en de klantenservice is onbereikbaar. Vodafone is echt de slechtste telecomprovider geworden.

Ik wil gewoon geholpen worden en niet door eindeloze menus moeten toetsen om dan vervolgens verbroken te worden

2 Reacties 2
Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 53Posts
  • 8Oplossingen
  • 10Likes

Hi @Bascanvas dit gaat allemaal niet lekker zo met het overzetten van je e-sim lees ik! Goed dat je ons hier op de Vodafone Community een bezoekje brengt, welkom hier! 
Ik ga mijn uiterste best doen je te helpen met het overzetten van je e-sim en kijk graag even met je mee om te checken wat er precies niet goed gaat. 
Plaats het betreffende 06 nummer in je My Vodafone profiel, alleen de moderators kunnen dit zien, we helpen je dan zo snel als we kunnen met je e-sim! 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12258Posts
  • 3558Oplossingen
  • 3200Likes

Correctie, @Judith bedoelde dat je je 06 nummer kan plaatsen in je profielnstellingen.
Zie onderstaande balk en volg de link daarin, dan kom je op de juiste pagina die alleen zichtbaar is voor Vodafone medewerkers.

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic